MNS Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Rome: Total war, Call of Duty og World Cup 98! Går aldri lei av det, mye bedre enn de nye FIFA spillene ihvertfall Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Full spectrum warrior! Lenke til kommentar
StoreStå Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Spiller kun ZH online. 3-4 timer daglig. *starter ZH* Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 Har slutta og spille GTA:SA, jeg har egentlig en liten pause fra spillet. Helt siden jeg fikk Smackdown VS Raw har Ps2 vært aktiv i det spillet og GTA:SA er blitt støvet ned. Btw spiller jeg CS:S og Hl2, men her kan man bare si KIonsolspill . Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Her går det fortsatt mest i GTA San Andreas og Final Fantasy IX Og så har jeg tenkt litt på å ta fram Dark Chronicle igjen Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Prince Of Persia: Warrior Within (PC) Far Cry (PC) Half-Life 2 Deathmatch (PC) Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 - Hl2 Deathmatch - MSN minesweiper (hehe) - MSN Kabal - Call of Duty: united offensive (online) Lenke til kommentar
Laman Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 - Hl2 Deathmatch- MSN minesweiper (hehe) - MSN Kabal - Call of Duty: united offensive (online) Her skal det bare skrives hvilke konsollspill du spiller. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 - Hl2 Deathmatch- MSN minesweiper (hehe) - MSN Kabal - Call of Duty: united offensive (online) Her skal det bare skrives hvilke konsollspill du spiller. ja greit ... omfg! - Resident Evil: Zero - Zelda: Windwaker Lenke til kommentar
sig_1612 Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Halo 2 og Metroid Prime 2:Echoes Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 - Hl2 Deathmatch- MSN minesweiper (hehe) - MSN Kabal - Call of Duty: united offensive (online) Her skal det bare skrives hvilke konsollspill du spiller. Var ikke den beskjeden jeg fikk etter å ha pm'et litt med moderator. Han mente denne tråden var blitt en free-4-all når det gjaldt hvilke spill man spiller, uavhengig av platform... Men hvis en annen moderator synes noe annet.... Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 - Hl2 Deathmatch- MSN minesweiper (hehe) - MSN Kabal - Call of Duty: united offensive (online) Her skal det bare skrives hvilke konsollspill du spiller. Var ikke den beskjeden jeg fikk etter å ha pm'et litt med moderator. Han mente denne tråden var blitt en free-4-all når det gjaldt hvilke spill man spiller, uavhengig av platform... Men hvis en annen moderator synes noe annet.... Etter å ha lest litt gjennom tråden, så må jeg si meg enig der ja. Viser seg jo at det nesten er fler pc-spill enn konsoll listet opp her. men samma det. Zelda ... wohooo Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) "hvis han får bryter reglen skal jeg det også " Endret 6. desember 2004 av TrulZern Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Det er jo bare og se hvilket sted tråden ligger i(Konsoll seksjonen) så finner du det ut . Men det er vanskelig og forholde seg til bare konsoll, så vi tøyer reglene, men se om dere kan unngå PC-tittler. Endret 8. desember 2004 av Fanta Boy Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Akkurat nå spiller jeg "Star Wars KotOR 2: the Sith Lords Har desverre ikke hatt sjangs å spilt det så mye enda, men dette skal det forandres på nå når siste eksamen er ferdig om et par dager Endret 7. desember 2004 av StaBBer Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 siden det er ebdring i reglene: Dawn of War på data, jeg kaller med Captain_Quark om noen skulle møte han spiller også litt Halo (nei ikke halo 2) Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Elastomania Det er ikke ett spill jeg spiller fordi jeg kjeder meg. Jeg synes det er ett veldig bra spill. Har spilt det i noen år nå, men i perioder. Opptil flere timer om dagen. Lenke til kommentar
Zyko Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Akkurat nå spiller jeg "Star Wars KotOR 2: the Sith Lords Har desverre ikke hatt sjangs å spilt det så mye enda, men dette skal det forandres på nå når siste eksamen er ferdig om et par dager Hva faen?? Hvordan? Jeg vil også d Gi meg d Lenke til kommentar
vizit Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Akkurat nå så spiller jeg WC3 TD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg