dimdal Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 C.S (1.6) og NFSU CS 1.6 på konsoll...? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Nå for tiden spiller jeg Final Fantasy VII Kingdom Hearts Dark Chronicle Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 (endret) Trur det er mange som ikkje er klar over at dette gjelder konsoll...dvs PS2, PS1, Xbox, SNES, NES, Gamecube osv osv... Legg til "på konsoll" i topic Endret 24. mai 2004 av zeph Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Trur det er mange som ikkje er klar over at dette gjelder konsoll...dvs PS2, PS1, Xbox, SNES, NES, Gamecube osv osv.. Ja, fordi man ser det på gamer.no forsida, og da står det ikke at det er under konsoll, med mindre du legger merke til det øverst når du leser. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Jeg bygger opp karakteren min til multiplayer sessions i Final Fantasy: Crystal Chronicles, og finpusser på rekordene mine i 1080:Avalanche. Også tenker jeg på å spille igjennom Metal Gear Solid:The Twin Snakes igjen, samt å gjøre meg ferdig med Morrowind på PC'en også etterhvert. Lenke til kommentar
grønn_på_data Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 akkurat no spiller eg:..ingenting...dataen min e helt ubrukelig te nye spill og eg har en da ikkje skaffet mg en konsoll, mn eg e på vei ASAP: FarCry Instincts og SSX3 Lenke til kommentar
Zarato Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Legend of Zelda: The wind waker Lenke til kommentar
Hisoka Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 I det siste har jeg spillt mye Far Cry og Hitman Contracts. Lenke til kommentar
Keejay Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Spiller mest Natural Selection og CS 1.6 Lenke til kommentar
o0Hawk0o Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Akkurat nå spiller jeg Dark Chronicle , et fantastisk bra spill! Jeg ble fullstendig tatt på senga, anbefaler dette på det aller sterkeste. Å fy! 10/10! I tillegg så det faktisk DRIT bra ut! Skulle bare ønske de lagde ett slikt spill med Naruto i steden! ---> Naruto Lenke til kommentar
alos Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Spiller Diablo II: LOD fikk ett lite nostalgi kick i helgen Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Mer og mer spiller jeg bare 1080:Avalanche. Jeg kjøpte det uken det kom ut, men er ennå ikke lei av å prøve å fikse rekordene. Faktisk blir det bare gøyere og gøyere dess bedre rekorder jeg får. Nå har jeg vel 1.26 på Wit's Thicket. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 Spiller jo nå Viewtiful Joe og super mario sunshine, men jeg spiller bare i helgene, og ike så mye da heller, har så mye og gjøre , akkurat nå skriver jeg stil. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) Har spilt mye CM03-04 de siste ukene, også har jeg såvidt begynt på en ny save på Morrowind. Kan nesten ikke vente til Football Manager 2005 kommer. Satser på at det blir minste like bra som de tidligere CM-versjonene! edit: Oi...la først merke til at det var i konsollforumet nå. Det eneste konsollspillet jeg spiller akkurat nå om dagen, er Super Mario Kart: Double Dash Endret 8. juni 2004 av Complexion Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) Har passet nevøen min noen dager så da går det mest i Sonic Heroes Soul Calibur 2 Mortal Combat: Deadly Alliance Need for speed underground Toca raceing 2 Worms 3D Stortsett bare morro spill på Xbox'en nå. Emulerer også Super Nintendo på den og vi har nesten gått gjennom Super mario world Rainbow six 3 og sånnt får hvile litt, trenger endel aim og knotte trening hehe, bruket å skvette endel når det hopper frem en gjøk og begynner å spytte bly. Prøver å variere så jeg ikke blir lei av et spill så fort, tror mange spiller seg lei å kjøper no nytt etter 5 dager. Edit: Dark Chronicle for PS2 Wow, Respect! Endret 8. juni 2004 av Hoax Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Jeg spiller Ninja Gaiden på Xbox, har kommet til chapter 15 Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Nå så spiller jeg The Chronicles of Riddick: Escape From Butcher Bay til xbox og til dette spillet. Spiller også amerikansk versjon av Halo til xbox. SOm vist skal være litt kulere en pal. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) Jeg spiller for det meste på PC, men tar meg litt tid til Gamecube. Der spiller jeg Soul Calibur 2 og Sega Soccer Slam. Jeg venter spent på Resident Evil 4 og Starcraft: Ghost. Endret 8. juni 2004 av Cappo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg