Djevlen Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 [iC' date=26/12/2004 : 16:52] Dessuten er grafikken skrekkelig dårlig i forhold til at det krever en del.Grafikken minner om den som er i Quake 2, bare at BFME's grafikk er litt dårligere. Nå er ikke dette tråden til å diskutere BfME's grafikk, men jeg er hylende uenig. Grafikken er faretruende detaljert og gir akkurat den rette stemningen. Kanskje du bør stille på noe? Jeg spiller nå BfME, FM2005 og PES4. Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Fortsatt FM2005. Litt POC også Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Akkurat nå har jeg spilt gjennom MGS2 (igjen) fordi pcen har brutt ned. Skal snart få ny pc, da skal jeg spille bf1942, lock on, og masse annet. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Age of Empires II, Diablo II, Heroes III og Elastomania. En uslåelig kombinasjon. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) [iC,26/12/2004 : 16:52] Dessuten er grafikken skrekkelig dårlig i forhold til at det krever en del.Grafikken minner om den som er i Quake 2, bare at BFME's grafikk er litt dårligere. Nå er ikke dette tråden til å diskutere BfME's grafikk, men jeg er hylende uenig. Grafikken er faretruende detaljert og gir akkurat den rette stemningen. Kanskje du bør stille på noe? Ehm... 1280*1024 oppløsning, med høyeste detaljer? Um, nei... Rome's grafikk er MYE bedre. Men jeg ergrer meg ikke over det. Det jeg ergrer meg over, er at den zoominga suger så jævlig! Men anyways, jeg spiller BFME nå, og liker det ganske godt (god stemning). Etter jeg er ferdig med BFME, setter jeg meg ned med Pirates of the Caribbean igjen. Endret 27. desember 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 BFME? Spiller faktisk C&C generals Zero hour nå :o Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 BFME? Hva mener du? At du ikke vet hva BFME står for? I såfall; BME = Battle For Middle-Earth (et LOTR-spill) Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 HalfLife 2 Deathmatch. Vi ordner med hw.no-match nå ... så om noen er interessert blir det gjort HER! Lenke til kommentar
The Erland Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 American McGee's Alice, konge spill som er ganske gammelt. Det handler om Alice i eventyrland, men alt er veldig voldelig. FFXI selvfølgelig, det er konge! Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 American McGee's Alice er ganske kult ja. Det kommer også snart ut et nytt spill ved navn av American McGee <something>, og det ser også forsåvidt ganske underholdende ut. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 zeus: master of olympus Lenke til kommentar
The Erland Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 American McGee's Alice er ganske kult ja. Det kommer også snart ut et nytt spillved navn av American McGee <something>, og det ser også forsåvidt ganske underholdende ut. Konge, *glede seg* Lenke til kommentar
Azzbicker Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) Spiller nå: * GTA: San Andreas (ps2) * NFS Underground 2 (PC) Spiller snart: * FFX (igjen) * MT: Deception * Star Ocean: Till The End Of Time BTW: Post nr 100 Endret 27. desember 2004 av Azzbicker Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 American McGee's Alice er ganske kult ja. Det kommer også snart ut et nytt spillved navn av American McGee <something>, og det ser også forsåvidt ganske underholdende ut. Konge, *glede seg* American McGees Scrapland heter det nye spillet, og her kan man laste ned demoen. Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Oooh, er det demo allerede? Hadde vært morsomt å prøve. Lenke til kommentar
The Erland Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) American McGees Scrapland heter det nye spillet, og her kan man laste ned demoen. Takker, sitter på LAN må, så for en gangs skyld har jeg linje til å laste! Edit:Prøvde det, det virket bra, men det var noe galt med fargene, så store deler av tingene i spillet var farget svart, noe som gjorde det urimelig vanskelig å finne veien på visse plasser. Endret 27. desember 2004 av The Erland Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 HalfLife 2 Deathmatch. Vi ordner med hw.no-match nå ... så om noen er interessert blir det gjort HER! Jeg skulle gjerne bli med, men akkurat nå har PC'n min et merkelig syndrom; Den stopper helt opp når jeg åpner linker! Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Spiller nå: CS og Sacred Kanskje skal kjøpe eller spille: Har så forbanna lyst til å kjøpe Final Fantasy 11 og teste det noen måneder. Kanskje kjøpe en PS2 og spille alle FF spill omigjen! Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 Nå spiller jeg Half Life 2 siden jeg fikk data til jul! WoooHoo! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg