Sigga Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Nå spiller jeg NFSU 2... Ikke så vansklig for og si det sånn. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Akkurat nå spiller jeg "Star Wars KotOR 2: the Sith Lords Har desverre ikke hatt sjangs å spilt det så mye enda, men dette skal det forandres på nå når siste eksamen er ferdig om et par dager Hva faen?? Hvordan? Jeg vil også d Gi meg d Spillet ble sluppet i USA nå på mandag. NTSC versjonen kom fort til Norge, for å si det på den måten Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 spiller for tiden cs source Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Til dere som poster pc titler... merk dere forumet derer er i: Diskuter spill og tilbehør - Konsoll Lenke til kommentar
Zyko Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Akkurat nå spiller jeg "Star Wars KotOR 2: the Sith Lords Har desverre ikke hatt sjangs å spilt det så mye enda, men dette skal det forandres på nå når siste eksamen er ferdig om et par dager Hva faen?? Hvordan? Jeg vil også d Gi meg d Spillet ble sluppet i USA nå på mandag. NTSC versjonen kom fort til Norge, for å si det på den måten Tror jeg heller sparer meg til d kommer her orginalt jeg Må ha noe å glede meg til Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 nettopp kastet meg ut på online spilling har akkurat satt meg inn i final fantasy XI og komme til å bu der i de neste månedene *love* Lenke til kommentar
Mozilla Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Akkurat nå spiller jeg NFSU II. Når jeg er hos bestekameraten min spiller vi Half Life 2. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 GTA : SA spiller jeg nå etter og ha Fikset PS2 en Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 spiller nå: ikke en dritt på konsol for øyeblikket asap: psp med gran turismo 4 og need for speed: rivals eller flere spill Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Battle for Middle Earth Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Halo 2 og snart Fable. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 spiller nå: ikke en dritt på konsol for øyeblikket asap: psp med gran turismo 4 og need for speed: rivals eller flere spill Når kommer Gran Turismo 4? Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 spiller nå: ikke en dritt på konsol for øyeblikket asap: psp med gran turismo 4 og need for speed: rivals eller flere spill Når kommer Gran Turismo 4? det er til psp jeg snakker om og jeg tror det kommer ut dagen psp kommer 12/12 Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 Spiller nå på KONSOLL "WWE Smackdown! Vs Raw" Utorlig fett! Lenke til kommentar
neb Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) Need for speed underground 2 og Prince of percia: warrior within Endret 13. desember 2004 av bigben247 Lenke til kommentar
HSFBiOhAzArD Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Spiller Halo2 og StarCraft BroodWar !!! OnLiNE! Ellers må det være MetalGear TwinSnakes, ResidentEvil:Zero, SilentHill4:TheRoom, GrandTheftAuto:SanAndreas !!! Lenke til kommentar
Mads J. Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Painkiller: Battle out of Hell og Doom 3....kill Kill KILL! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Nei nå går det i "Battle for Middle Earth" online. Fortsatt ubeseira som Isengard ... wohooo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg