B4stian Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 FM 2005 - greit nok.. ikke no spez bra. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 Får Halo 2 imorra, men skal ikke spille det da, skal kjøpe godteri, og på fredag(Helg lixxxm) skal jeg spille Halo 2 Rææva av meg! Så Fredag Halo 2 Lenke til kommentar
Laman Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Får Halo 2 imorra, men skal ikke spille det da, skal kjøpe godteri, og på fredag(Helg lixxxm) skal jeg spille Halo 2 Rææva av meg!Så Fredag Halo 2 Har allerede kjøpt godteri og gjort ferdig alle leksene. Fy faen det blit digg! Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Endelig skaffet meg PStwo, så nå går jeg igjennom NFSU. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Har varmet litt opp til Halo 2 med Halo... Så har jeg også funnet midtown madness. Men det er et realt deppespill. Blir sur når jeg ikke klarer banene... Lenke til kommentar
Zlascher Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Nå spiller jeg Halo 2 og GTA:SA. Fikk tak i Halo 2 i dag gjennom leverandør Beste spillet noensinne Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 Får Halo 2 imorra, men skal ikke spille det da, skal kjøpe godteri, og på fredag(Helg lixxxm) skal jeg spille Halo 2 Rææva av meg!Så Fredag Halo 2 Har allerede kjøpt godteri og gjort ferdig alle leksene. Fy faen det blit digg! Me too my dude, me too.(Har kjøpt M, sure føtter og Melkesjokolade Bites, Jeklig digg!!) Nå: Mario & Luigi Superstar Saga ASAP:Halo 2 Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Nå: Fable Når cdon.com/Posten får fingeren ut av anus og sender bestillingene mine: Halo 2 Lenke til kommentar
Laman Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Får Halo 2 imorra, men skal ikke spille det da, skal kjøpe godteri, og på fredag(Helg lixxxm) skal jeg spille Halo 2 Rææva av meg!Så Fredag Halo 2 Har allerede kjøpt godteri og gjort ferdig alle leksene. Fy faen det blit digg! Me too my dude, me too.(Har kjøpt M, sure føtter og Melkesjokolade Bites, Jeklig digg!!) Nå: Mario & Luigi Superstar Saga ASAP:Halo 2 Har kjøpt Snackchips, campino, 3-pack smurf og en pakke smash. Blir kanskje en halvliter cola og. Håper jeg får det i morgen da. Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Får Halo 2 imorra, men skal ikke spille det da, skal kjøpe godteri, og på fredag(Helg lixxxm) skal jeg spille Halo 2 Rææva av meg!Så Fredag Halo 2 Har allerede kjøpt godteri og gjort ferdig alle leksene. Fy faen det blit digg! Me too my dude, me too.(Har kjøpt M, sure føtter og Melkesjokolade Bites, Jeklig digg!!) Nå: Mario & Luigi Superstar Saga ASAP:Halo 2 Har kjøpt Snackchips, campino, 3-pack smurf og en pakke smash. Blir kanskje en halvliter cola og. Håper jeg får det i morgen da. Røde eller blå smurf? Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 Får Halo 2 imorra, men skal ikke spille det da, skal kjøpe godteri, og på fredag(Helg lixxxm) skal jeg spille Halo 2 Rææva av meg!Så Fredag Halo 2 Har allerede kjøpt godteri og gjort ferdig alle leksene. Fy faen det blit digg! Me too my dude, me too.(Har kjøpt M, sure føtter og Melkesjokolade Bites, Jeklig digg!!) Nå: Mario & Luigi Superstar Saga ASAP:Halo 2 Har kjøpt Snackchips, campino, 3-pack smurf og en pakke smash. Blir kanskje en halvliter cola og. Håper jeg får det i morgen da. Røde eller blå smurf? Dette burde vi ta på PM. Back to TOPIC . ****Ikke snakk om godteri her******* Lenke til kommentar
TT88 Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Jeg spiller Halo 2! Det er drit bra. Morsom dual wielding funksjon. Står litt fast akkurat nå. Jeg er i en hall med 4 elites mot meg alene. De vil jo ikke dø når man spiller på heroic. Jeg får bare fortsette å pepre dem... Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Weeeeeeeeeeeeee (Halo 2) Splitscreen 4 ppl, 42tommers tv. Weeeeeeeeee Lenke til kommentar
laserskriver Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Star Wars Knights of the Old Republic Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Final Fantasy VII Går aldri lei av det spillet, har runnet det mange ganger.... /Clvn Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Spiller nok Halo2 ja. Neste uke spiller jeg Half Life 2. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 nfsu2. Når det kommer i butikkene, ikke spring å kjøp det uten å ha testa det. Jeg gleda meg, men blei fort lei. Samma grafikk, mye kjedeligere baner, kanskje litt bedre motorlyd. Du begyner rett på sak med en gang og kjører løp. Jeg savner mer historie rundt det, mer intro. Pleier kanskje ikke være noen historie i bilspill, men dette hadde jeg liksom spilt før. Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 GTA: San Andreas og Medal of Honor Pacific Assault. Har kommet ca 64.71% i SA Lenke til kommentar
SHDR Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Gradius V, Rollercoaster Tycoon 3, OutRun 2, Top Spin, litt Street Fighter 3: Third Strike, Halo 2, og Singstar Party når jeg føler meg i det musikalske hjørnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg