P-in-P Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Jeg har fått litt trøbbel når jeg skal spille av det jeg har lastet ned av filmer på Kazaa... Når jeg velger AVI Preview starter filmen men en får bare se et par sekunder før den hopper helt på slutten og stopper! Det står også at filmsnutten som jeg ser på er xx minutter lang... Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Søk heller etter "video lan" på google du.Litt samme type program som avi preweiv, bare at det støtter mange fler formater og har masse mere codecer i seg. En klar vinner til å streame uferdige filmer med... Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) Holy Shit! Hadde VLC og viste att det støttet mye rart, men at det skulle være såpass konge drømte jeg ikke om Bare dumt at en ikke ser navnet på filene en prøver å spilla av Endret 23. mai 2004 av P-in-P Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Holy Shit! Hadde VLC og viste att det støttet mye rart, men at det skulle være såpass konge drømte jeg ikke om Bare dumt at en ikke ser navnet på filene en prøver å spilla av jaja....er iallfall best Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 Når vi først er inne på VLC er det noen mulighet å "koble det til" Kazaa slik at det kommer i "spill av" menyen slik som AVI Preview gjør? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå