loadmaster Skrevet 21. august 2001 Del Skrevet 21. august 2001 Er det noen som har erfaring med Matrox skjermkort? Jeg har planer om å skaffe meg AGP Millenium G450- Dual Head. Det skal brukes mest til videoredigering. Er det mulig å ta ut Preview window på egen monitor? Jeg redigerer med studio7. (oppgradering av studio DV.) Loadmaster. Lenke til kommentar
petersv Skrevet 15. september 2001 Del Skrevet 15. september 2001 Quote: On 2001-08-21 07:59, loadmaster skrev:Er det noen som har erfaring med Matrox skjermkort? Jeg har planer om å skaffe meg AGP Millenium G450- Dual Head. Det skal brukes mest til videoredigering. Er det mulig å ta ut Preview window på egen monitor? Jeg redigerer med studio7. (oppgradering av studio DV.) Loadmaster. Hei, utifra va jeg vet er ikke Millenium serien beregnet på videoredigering, det har du Marvel serien til. Det nye Rt2500 er et genialt kort, men dyrt (11000,-). Men man får va man betaler for, tildels realtime redigering osv. Pinnacle DV*** serien er også gode kort(fra 1000kr og oppåver), men Matrox er å anbefale.(regner med du skal redigere digitalt) Mvh, Peter Sveistrup Lenke til kommentar
The_Inca Skrevet 15. september 2001 Del Skrevet 15. september 2001 RT2000 o.l. er jo for video-capture fra DV. Og G450 kortet følger jo med i den pakka :wink: G450 er et veldig bra kort å bruke til video-redigering og det følger med en meny som gir deg kontroll over hva du vil ha på monitor 2 (f.eks. preview). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå