Belisarius Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Har lastet ned noen desertbaner til trackmania men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for å kunne spille dem. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Du kan legge de for eksempel inni TrackMania\GameData\Challenges\My Challenges. da burde det funke Lenke til kommentar
En Tiger Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Du kan legge de for eksempel inni TrackMania\GameData\Challenges\My Challenges. da burde det funke For å pirke så ska de vel egentlig legge inn i TrackMania\GameData\Challenges\Downloaded mappa... Er ihvertfall det som står på de sidene jeg har skjekket. Om det har noen effekt vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Og hvis det ikke funker, må du laste ned PowerUp patchen som har kommet. Dette for å spille de nye banene som lages som bruker blocks fra denne patchen. (Blir forresten markert med "!" i challenge-browseren) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå