Bogge Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Hvordan starter man Dc++....... Det jeg skal gjøre er bare å laste ned musikk og filmer. Men jeg får ikke til å søke etter filer???? Kan noen forklare meg hvordan jeg starter Dc++? Takk!!!! Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Instaler det til HDD Dobbeltklikk på ikonet til DC++ Trykk på ikonet Public Hubs (Det første ikonet øverst) Velg en hub eller 2 Koble til dem Søk og last ned Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) Hvordan starter man Dc++....... Det jeg skal gjøre er bare å laste ned musikk og filmer.Men jeg får ikke til å søke etter filer???? Kan noen forklare meg hvordan jeg starter Dc++? Takk!!!! Starte det, åpne det?! Det må du da kunne klare. Men grunnen til at du sikkert ikke finner noe når du søker kan være at du sitter med active mode innstillinger men skal ha passiv.. Uansett, på hjemmesiden min www.stian-karlsen.tk finner du en guide til hvordan man skal bruke dc++, håper det hjelper... edit: hvis problemet er at du ikke engang har koblet deg til noen hubber, er også dette inkl i guiden min... Endret 23. mai 2004 av Stian89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå