Stor Oddnoga Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Jeg liker ikke antialiasing på fontene, derfor har jeg funnet ut hvordan man skrur de av. Når jeg gjør dette blir fontene stygge. Dere skjønner sikkert hva jeg mener. Jeg har googlet endel og har ikke klart å finne noen bra guide til hvordan jeg løser dette. Derfor håpte jeg at dere kanskje kunne hjelpe meg. :-) Lenke til kommentar
mohuhau Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Fontene blir sygge dersom du ikke har antialising på... Har du prøvd en annen font for å se om det ser bedre ut? Prøv med bitstream-vera fontene. Disse er ganske fine Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 Blir ikke noe bedre, dessverre. Lenke til kommentar
drall Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) Du må skru på "bytecode interpreter" i freetype. Her er en guide til redhat 9. Prøv å gjøre tilsvarende, men med fc2s versjon av freetype. Endret 23. mai 2004 av drall Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 Det gjorde susen! Nå er jeg 100% fornøyd med Fedora installasjonen min. Tuuuusen takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå