Gå til innhold

Halo 2 MP - Mulighet for consolens nye CS?

BoRsE

Anbefalte innlegg

Halo 2 XBOX LIVE - Mulighet for consolens nye CS?

Tror vi at Halo 2 kan bli stort som Online?

At vi får en ett clan miljø som kan bli stort, mulig opp imot Counter Strike (PC)

Vil vi få en "Schroet Komando" i Halo2 Online ?

Hva tror dere?

jeg tror det kan bli drit stort, med tanke på at Halo (som ikke en gang er online på xbox) har masse compoer blant claner på store lans verden over. (XBOX LINK'ing da seff)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At vi får en ett clan miljø som kan bli stort, mulig opp imot Counter Strike (PC)

Hva tror dere?

jeg tror det kan bli drit stort, med tanke på at Halo (som ikke en gang er online på xbox) har masse compoer blant claner på store lans verden over. (XBOX LINK'ing da seff)

Egentlig et ganske dumt spørsmål, i og med at Halo

var en så stor suksess og alle xboxere gleder seg

mer enn noe annet til Halo 2 kommer... Tror dette

kommer til å bli veldig bra LIVE.. Kommer helt sikkert

til å bli mange som spiller Online også :yes:

Lenke til kommentar

Hva tror dere?

Egentlig et ganske dumt spørsmål, i og med at Halo

var en så stor suksess og alle xboxere gleder seg

mer enn noe annet til Halo 2 kommer... Tror dette

kommer til å bli veldig bra LIVE.. Kommer helt sikkert

til å bli mange som spiller Online også :yes:

Er dette ett dumt spørsmål? Skjønner ikke....

Har jeg sagt at Halo ikke er en suksess?

BoRsE: Jeg tror det kan bli drit stort, med tanke på at Halo (som ikke en gang er online på xbox) har masse compoer blant claner på store lans verden over. (XBOX LINK'ing da seff)

Uansett så tror jeg at XBOX live må klare å lage en communty feeling innenfor spill som blir gitt ut og som støtter XBOX live. Community som hjelper gamere, claner, etc til å arrangere matcher å sånt. Slik at det kan bli stort på LAN's verden over :D det hadde vært konge det :D

Jeg tror det kan bli opp imot like stort som CS, i hvertfall for alle de som eier en xbox konsoll, kommer jo garantert til å kjøpe det. Spille LIVE også. Men som jeg sa, da bør community'et, server håndtering med ip og admin kontroll, muligens patcher, komme i bildet.

Endret av BoRsE
Lenke til kommentar

Er da ikke dumt spm. :wow:

Jeg tror hvertfall at Halo 2 online vil bli det største som er og har vært online på konsoll.

Opp imot CS er nok vanskelig med tanke på antal folk med pc og Cs vs folk med box og H2.

Blir bra tror jeg :yes:

Lenke til kommentar

Jeg tror hvertfall at Halo 2 online vil bli det største som er og har vært online på konsoll.

Opp imot CS er nok vanskelig med tanke på antal folk med pc og Cs vs folk med box og H2.

jeg snakker ikke om at Halo 2 skal ta over for CS, men at det kanskje kan bli CS for konsoll. I allefall xbox konsollen. Er rimelig sikker på at det blir stort.

Lenke til kommentar

Nei ikke skjønner jeg hva Master D mente med det heller :no:

Lenke til kommentar

ofc kommer halo 2 til å bli bra!!!!! det kommer til å overkjøre cs så heftig mye at det ikke er gøy en gang! det spilles jo allerede online over xbc og xlink (eller hva det nå heter) og når halo 2 kommer ut, slipper man den lille minilaggen man har når man ikke hoster selv :laugh:

HALO og HALO 2 - ingen over, ingen ved siden av :love:

gleder meg så sinnsykt mye til halo 2!!!! :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...