Ingar Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) Test trekt tilbake da *kremt* "noen" liker å skape kvalme mot meg på bakgrunn av denne. Gjerne les testen min av Nokia 3100 som *kremt* "noen" ikke (enda) har laget av kvalme av. Endret 27. november 2004 av INGaR Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) Flott anmeldelse!Oversiktlig og ryddig Edit:Er ikke denne feilpostet? Endret 23. mai 2004 av Zemeckis Lenke til kommentar
kverna Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) konge!!! men helvette skal selge min n7650 og kjøpe lg 7100 fordi jeg har lyst på en liten og snerten telefon! men nå begynner jeg å lure på hva jeg skal gjøre!!! Endret 23. mai 2004 av kverna Lenke til kommentar
thom Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Teknologi: Blåtann, IR, Java, Symbian, MP3, Internett, Video, Talenotat, Trippelbånd, PTT, Kamera, Polyfone ringetoner, Trykkfølsom skjerm, "PDA-egenskaper", MMS ("fullverdig") samt Memory Stick duo, joda, P800 stiller med det aller meste av teknologi. Jeg vil gå så langt som og kalle det en reneste tekno-bombe. Eneste jeg kunne tenkt meg i denne kategorien er muligens en radio.. Med PTT, mener du Push To Talk? Det visste jeg ikke at den hadde. Ellers en veldig fin test. Lenke til kommentar
GoldenShower Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Den har ikke push to talk........ Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 Ja, jeg mente Push-to-talk Jeg mener den har det, det står det i siste utgave av mobil, men ikke la denne tråden handle om det.. da fjerner jeg det heller.. Lagt til bilder nå foresten Lenke til kommentar
levlex Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Flyttet til lesertest-kategorien... Husk at dere også kan sende PM til meg hvis det er noe som må fikses! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Fin anmeldelse. Kunne kanskje fått litt mer informasjon rundt video-og de andre funksjonene. Men, ellers topp. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Fin test Får med det meste, og ingen tvil om at du liker P800 Bedre nå også når du har fått med flere bilder både av telefonen og tatt med telefonen Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 flott test! du skriver veldig godt! Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Fin andmeldelse. Ikke noe skryt, som supertelefon som har alt og er perfekt, eller dritt telefon. IKKE KJØP DEN osv, men konkret og nøytralt. Veldig bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå