Gå til innhold

DC: Ladies and Gentlemen, we are floating in space


Anbefalte innlegg

Midt i eksamenstida så har man jo som kjent lyst til å gjøre alt annet enn å lese, så derfor har det blitt en del DC-spilling i det siste for min del.

 

En god studievenn har samme lidenskap, og her om dagen fant vi ut at vi skulle lage oss en liten film.

 

 

Blackhawkredux.JPG

(har lite med filmen å gjøre, men bilder er kult)

 

Først: Ja, jeg vet at jeg ikke er en sinnsvak pilot, og at filmen ikke er spekket med råe triks.

Det er heller ikke poenget.

Vi har derimot laget vår første DC-film, og vi har forsøkt å produsere den sånn noenlunde greit med tanke på flyt og bra musikk.

 

Uten mer disclaimers, her har dere link til filmen:

 

 

Ladies and Gentlemen, we are floating in space

(Trykk på denne linken, og etterpå høyreklikk ---> lagre som)

 

Filmen er i wmv-format (beklager), og er på 54 MB. Varighet er ca. 4 minutter.

 

Får håpe dere liker den, og jeg setter veldig stor pris på tilbakemeldinger her :)

 

 

 

(kopi av tråd fra Battlefield.no)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lasta ned i går og så filmsnutten. For å være ærlig falt den ikke i smak for mitt vedkommende, årsaken til dette var alt for liten variasjon i innholdet. Jeg må si at personen(e) som styrer helikopteret gjør en god jobb, bedre til å fly enn meg. Problemet med videon var at det var lagt for mye fokus på loop og roll, det var det eneste som gikk igjen i hele snutten. De få gangene det var litt action å se var kameravinkelen litt feil, på den måten at actionen ikke stod i fokus. Filmsnutten kunne nok blitt litt mer intressant enn den er nå ved å ha valgt en smule mbedre bakgrunnsmuskk.... Dette er bare min egen personlige mening og er noe du ikke bør ta som negativ kritikk.

Lenke til kommentar

Laster ned fila nå :yes:

 

Edit: Etter å ha sett filmen må jeg si at flyvingen var skikkelig bra, men videoen ble mot slutten litt kjedelig. Kanskje det hadde gjort seg med inslag av andre aspekter fra spillet, eks vanlige jagerfly, siden dette var en flyfilm.

Endret av Thorsen
Lenke til kommentar
Jeg vet jo at minst 5-6 GB båndbredde ble brukt her, så om ikke annet så kan dere vel skrive "jeg har nå lastet den ned" eller noe sånt?

 

Oppe i 961 nedlastinger nå, minus noen feilklikk :)

Med andre ord: Ikke skriv et innlegg bare for å fortelle at du har lastet ned videoen! :-)

Lenke til kommentar

Takk for tilbakemeldinger!

 

Stig_W:

Vi har alle forskjellig musikksmak :)

Personlig elsker jeg de låtene.

 

Neste film blir nok mer innholdsrik i form av action, denne er mer fokusert på selve formatet, så å si.

 

 

Thorsen:

Jagerfly og jeg går ikke så godt sammen - om jeg en sjelden gang er i lufta med fly så må jeg fokusere mer på å motvirke tyndgekreftene enn å ta ut fiender.

Panser og helikopter er min greie.

 

 

Mosess:

Jeg bruker trådløst tastatur og mus.

Langt fra det beste utstyret, men det gjør jobben.

Hadde en trådløs joystick før, men jeg ble aldri vant med den. Noe som både er en fordel og ulempe med tastatur/mus fremfor joystick er eksempelvis det at alle knapper er enten på eller av, og ikke langs en akse. Det borger for mer direkte manøvrering, men gir mindre rom for smoothe manøvre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...