knut-eirik Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Hei.. Har kjøpt et slikt chieftec cx-04B som etter produsentens spesifikasjoner skal passe for sata harddisker også. Noe jeg har problemer med å få til, kanskje det er noen der ute som kanskje har noen tips?, det eneste jeg ser for meg her er at man må bruke noen sata kabler som har vinkel 90 grader og det har jeg ikke sett å få kjøpt noen plass. Er det noen andre som har erfaringer med dette kabinettet? Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Hvordan er det med bredden på kabinettet? Er det slik at diskene passer akurat med bredden eller kan du montere dem lenger inn slik at det blir mere plass på fronten? Eneste eg kan tenke meg.. Hvis ikke så får du kjøpe en sånn Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) Montasjen av disker er slik at de er siden av vanlig montasje se her helt nederst ser du hvordan det er. Bak hd brønnene er det plass til to 90mm vifter, men ike engang med hd snudd den veien får jeg ikke til å lukke kabinett døren Liten oppdatering, det er slik at de comax sata kablene jeg har bygger for mye ut og derfor passer ikke de. Har ikke funnet noen som er bygd kort men det er bare å modde ledningene litt. Endret 23. mai 2004 av knutern_ Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) Liten oppdatering, det er slik at de comax sata kablene jeg har bygger for mye ut og derfor passer ikke de. Har ikke funnet noen som er bygd kort men det er bare å modde ledningene litt. Faktisk vurdert dette kabinettet selv, men klødde litt i huet på hvordan kabelen ville få plass mellom døra og hdd'en (ut fra bildene). Når jeg leser dine erfaringer, så tyder det på at det er minimalt med plass for kabelen. Så hmm, tror jeg skal la være å kjøpe det likevel, for modde kabel gidder jeg ikke Edit: Hmm, oops, jeg var nok for kjapp i konklusjonen der, ser ut som komplett hadde en artig S-ATA kabel som løser det problemet http://komplett.no/k/ki.asp?sku=300720&cks=ACC Så da får jeg kanskje vurdere kabinettet likevel Endret 3. juni 2004 av FuLu Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Den skal kjøpes i nermeste fremtid, med modda kabel og en slik uv reaktiv sata kabel kjøpt på digital impuls i trondheim så var det ikke noe problem for meg, synd de har gått over til 92mmm vifter siden jeg har så mange 80mm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå