Lond Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Når jeg kjører Battlefield: Vietnam cden i cd-rommen, og trykker på play, får jeg opp beskjeden om at jeg må sette inn rikig CD, trykke ok og restarte aplikasjonen. Det virker rett og slett som om Battlefield ikke finner cden! Jeg har og prøvd å lage imagefil og kjørt fra en virituell cdrom, men får samme resultat der. Hva skal jeg gjøre? Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
eQunix Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Kanskje du ikke har satt i cde'n alikevel? Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Har du satt inn noen hardisker eller cd`rom i det siste? Hvis bokstaven til cd-rom`en er forandret så m du nok innstaler på ny. Lenke til kommentar
Lond Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 Nei. ikke hakk i cden. og JA den står i. Jeg får kun til å spille spillet med no cd crack, og siden det ikke er kommet ut noen til patch 1.01, får jeg ikke til å spille det nuh. Hva er galt? Lenke til kommentar
Lond Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 Har du satt inn noen hardisker eller cd`rom i det siste? Hvis bokstaven til cd-rom`en er forandret så m du nok innstaler på ny. Jeg satte inn ny harddisk for en stund siden. Har installert på nytt med samme resultat. Lenke til kommentar
Lond Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) Jeg har reinstallert spillet og mounta image. Jeg vet faktisk ikke hva jeg skal gjøre. Jeg finner ikke no-cd crack til 1.01 noen plass heller. Noen ideèr? Endret 23. mai 2004 av Lond Lenke til kommentar
Lond Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2004 Selv etter tredje reinstallasjon virker det ikke som om battlefield rett og slett ikke finner cden. Er det spillet eller maskina det er noe galt med? Lenke til kommentar
Lond Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2004 Beklager å måtte bumpe dette, men jeg er virkelig frustrert siden jeg ikke får til å spille spillet. Er det ingen som har en ide? Dette gjelder som sagt Battlefield Vietnam Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Hvis det er krise og du MÅ spille(det virker forøvrig som det er det det er). Uninstall , install, ikke patch, finn crack til 1,0 og vent til det kommer en ny crack. De cracka serverene er ikke blitt patchet. Lenke til kommentar
Lond Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2004 Jeg vil ikke spille på cracka servere. Jeg har egen cd-key og egne cd-plater. Jeg vil spille patch 1.01, men det går ikke, siden spillet ikke finner cden. hva er galt? Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Jeg vil ikke spille på cracka servere. Jeg har egen cd-key og egne cd-plater. Jeg vil spille patch 1.01, men det går ikke, siden spillet ikke finner cden. hva er galt? Det var bare et alternativ, siden du virket så vill i trusa etter bfv. Dessuten så gikk jeg ut i fra at det var greit siden du ikke har problemer med å bruke en crack. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Regner med at du ikke har fått ordna på problemet ditt enda, søkte litt rund også fant jeg dette, se igjennom dette, kansje du finner noe som ordner feilen din her: http://eatech.custhelp.com/cgi-bin/eatech....&p_sort_by=dflt Lenke til kommentar
Togo Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) Jeg har akkurat den samme feilen nå! Sinnsykt irriterende! JAMMEN LOL! Det funka! Takker og bukker, remy5! Endret 15. juni 2004 av HeavenHell Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Legg inn crack - du kan fortsatt spille på de originale serverene.... Det går _ikke_ ann å mounte ei image-fil - spillet aksepter ikke det... Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Jeg har akkurat den samme feilen nå! Sinnsykt irriterende! JAMMEN LOL! Det funka! Takker og bukker, remy5! Bare hyggelig Altid hyggelig å hjelpe folk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå