DanielP Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Naboen min bruker frisurf og har hatt litt problemer med mailen sin..... Så når jeg gikk bort for å se hva det var, fant jeg det ikke ut Det skjer som sagt med mailen, outlook express. Den begynner å laste ned mail fra serveren men så plutselig kobler den seg fra internett(modem). Og det kommer opp en liten feilmelding.. Husker ikke feilmeldingen. Vet dette var ganske lite å komme med, men lurte på om det er noen som har noen hint om hva jeg kan gjøre for å fikse problemet? Eller iallefall hvor jeg kan kanskje finne en løsning? Takker for alle svar. Lenke til kommentar
olejohnny Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Hei, det var lite å komme med ja! Gjelder dette med en gang den prøver å hente mail, eller ser det ut som den jobber en stund.... kan være en timeout i express kansje, hvis den bruker lang tid. Prøv å sjekk mailen på frisurf.no i nettleseren, mulig det kan ligge en stor mail der og sperre. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Kobler den ned uansett etter en periode, så er det kanskje en Blaster-orm? http://www.microsoft.com/security/incident/blast.asp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå