Gå til innhold

Skal jeg ta skjegget?

b-real

Skal jeg ta å fjerne skjegget mitt?  

179 stemmer

1. 1. Skal jeg ta å fjerne skjegget mitt?

• Ja, du ser ut som som en dverg i det.
      60
    • Ja.
      25
    • Tja, men du trenger jo ikke
      21
    • Nei.
      33
    • Nei, du burde beholde det dødsexye skjegget
      39

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden du ber om det:

Bare behold skjegget, men ikke vis deg offentlig mens du spiser banan. :laugh:

Få vekk j*velskapet, hva pokker er vitsen i å se 20 år eldre ut. Rollen som Gimli er besatt, filmen er ferdig, verden er full av gnomer og nisser.

Hvis du vil ha hår i trynet så skaff deg heller en koneplagerbart.

Lenke til kommentar

Eg valgte ikke ta den sexye skjegget men nå når eg tenker meg om så er det kanskje lurt at du fjerner den slikt at du får sett om det passer deg å være uten skjegg. Du kommer til å angre. Faen for en luksus problem du har. :mad:

Eg har spart min i 6uker og tør rett og slett ikke vise dere kor latterlig lite hår eg har i trynet. :cry:

Forresten eg var livredd for å fjerne krøllene/rasta blandings håret mitt men måtte pga at eg klippet meg feil engang og da fjernet eg likegodt hele dritten. Angrer ikke ett sekund på at eg gjorde det. :D

Lenke til kommentar
Når jeg var 16 ble jeg tatt for å være rundt 20... Selv om jeg er bare 172. Men tok jeg skjegget ble jeg tatt for å ikke en gang gå på den vgs skola jeg gikk på :S

:w00t:

Shit, glemte av cm etter 172, alderen er 19 :blush:

Endret av ZkedaR
Lenke til kommentar

behold det..

jeg hadde skikkelig fullskjegg, rødt fullskjegg... var nesten 10cm langt.. angrer som en hund på at jeg fjernet det i fylla. :cry:

var 'litt' morro da jeg som var 25 da jeg fjernet det gikk i butikken og skulle kjøpe en pakke tobakk og ble spurt etter legg ;) men det gjorde ikke opp for selve tapet av skjegget.

Lenke til kommentar

Hårvekst i nedre del av ansiktet er kult, hvis det er i kontrolerte former (altså velstelt). I øvre del skal det være ikke så alt for masse, og det som er der skal ha tydliger skiller mellom seg :p (øyenbryn er i flertall, ubestemtform. Ikke entall, ubestemt.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...