Lars! Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Eg held på med ei web-side, men problemet er at eg er elendig når det gjeld fargeval, så eg lurt på om dykk kunne hjelpe meg litt! Sida finn dykk her. Eg har skrevet det i notisblokk, og eg har ikkje fått validert det endå, så ikkje fortell meg kva feila er! Spørsmålet eg har er: Kva for fargar bør eg bruke? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Hm, det gjelder å finne en grunnfarge som passer.. Når dette er gjort, finner man farger som passer til grunnfargen. Der gjør man her. (Finnes en til, husker ikke URL) Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 Har dykk nokon forslag til grunnfarge som passar? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 mavril: http://color.twysted.net/ Trådstarter: Hvis du ikke vil ta noen sjangser, er blått et greit valg. Siden vil da ikke skille seg ut fra mengden i det hele tatt. Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 Er litt redd for å bruke blått, for då ligner det på ein lignande side, og då kan det lett få "plagiat" stempelet! Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) Dobbeltpost! Endret 23. mai 2004 av Køddleif Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Er litt redd for å bruke blått, for då ligner det på ein lignande side, og då kan det lett få "plagiat" stempelet! Hvis du får plagiat-stempel bare ved å skifte grunnfarge tror jeg du bør skifte design i det hele tatt. Men, det designet/layout'en du bruker nå er jo ikke så forferdelig original at noen vil kunne beskylde deg for plagiat heller.. Sikkert 1/3 av alle sider på internett har blå som grunnfarge, kort og greit fordi det tar seg bra ut.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå