majuz Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 tror jeg pusser den litt først så tar jeg p¨å et lag med svart og så pusser og så tar jeg på et til og så pusser jeg og så tar jeg på et til og det er det som jeg skal ha... skal jeg ha på no klarlakk etterpå??? hvor mange pokser trenger jeg da??? 4-5? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 men det skal være mulig og ta av og på hele fronten uten og ødelegge den.... hvordan? det gjøres slik: -ta av begge side dørene -ca midt på den øverste delen av døra er det på vær sin side en ca 4cm lang dings som du må presse inn.. bare dra løs hele fronten.. -etter du har gjort dette kommer det to "klipps" lingnende greier fra som titter op av den underste delen av frontenbøy disse ut og dytt delen nedover..OBS husk og dra ut alle ledninger til knapper og powerled's osv fra hk. før du gjør den siste delen.. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 quick har alt lakker grunding klarlakk farger i matt og glatt og alt.l og du bør pusse mellom grunding og farge hvertfall hvor mange lag trenger jeg??? hvordan grundig skal jeg bruke??? Hvis du går på jernia så veit dem sikkert hvor mye lakk osv. du trenger... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 (endret) den lakken de selger på europris er jo ekstremt billig og bra. colorworks heter den. edit: pris: 30penger størelse: 400ml Endret 26. mai 2004 av Natrium Lenke til kommentar
majuz Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 hvor mye lakk trenger jeg??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå