majuz Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 hei jeg skal modde på mitt chieftec full tower svart. jeg skal lakere det innvendig og baksiden i svart.. jeg skal også ha to stk 120mm i toppen så jeg skal fjerne denne så lurer jeg på om hvis jeg fjerner desse pop-naglene kan jeg da ha i thumb-skruer der??? hvordan får jeg fjernet fronten den som er i plastikk???? og hvordan lakk skal jeg bruke? klarlakk hobbylakk eller?? er litt grønn på dette vettu !!!!!! takker for svar og ideer Lenke til kommentar
Stianb4 Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Toppen er festet med noen nagler som du må borre ut å erstatte med noe annet som holler den fast. Og i fronten er det noen plastdingser, 6 stykker som du må hålle inne på likt å dra av, null problem Lenke til kommentar
majuz Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) Toppen er festet med noen nagler som du må borre ut å erstatte med noe annet som holler den fast. noe annet??? kan jeg bruke slike??? Endret 23. mai 2004 av majuz Lenke til kommentar
oxbow Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) Kan bli litt problem siden du sikkert skal ha fronten på igjen. tror de heller ikke er rett størrelse til hullet. Tror kanskje han mente at du sku bruke noe ala nye popnagler eller skrue og mutter. Det med lakking er jo relativt lett, ta noen strøk lakk så klar lakk oppå om du vil ha fin finish Good luck Endret 23. mai 2004 av oxbow Lenke til kommentar
majuz Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 men det skal være mulig og ta av og på hele fronten uten og ødelegge den.... hvordan? Lenke til kommentar
stidz Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 det er sånne klips på innsiden Lenke til kommentar
majuz Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2004 skal nok få det til nå. konkret hvordan lakk bør jeg bruke???? Lenke til kommentar
insider Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 kan vell bruke spraybokser. Det som blir penest. Lenke til kommentar
stidz Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 bruk quick lakk. har bare hørt positive ting om den. fåes kjøpt på jernia Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 (endret) Kjøp et Mutternaglesett på biltema, en veldig bra oppfinnelse. Endret 24. mai 2004 av Marius_EV Lenke til kommentar
majuz Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2004 Kjøp et Mutternaglesett på biltema, en veldig bra oppfinnelse. hva dette er godt for??? festing av toppen? bruk quick lakk. har bare hørt positive ting om den. fåes kjøpt på jernia hvor mye koster denne?? hvilke farger kommer den i??? er denne bare svart eller er dette et slags speil???? Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Nei! du kan ikke bruke thumbs... Tror ikke det koster mye for pop-nagle "pistol"... Lenke til kommentar
stidz Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 bruk quick lakk. har bare hørt positive ting om den. fåes kjøpt på jernia hvor mye koster denne?? hvilke farger kommer den i??? er denne bare svart eller er dette et slags speil???? quicklacken kommer i veldig mange farger. ink. fluoriserende farger og masse masse mer. koster vel 89 tror jeg. ta en tur på jernia. Lenke til kommentar
majuz Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2004 (endret) Nei! du kan ikke bruke thumbs... Tror ikke det koster mye for pop-nagle "pistol"... hvorfor ikke??? passer det ikke i hullene??? drill fikser det men.. eller er det av noen andre grunner??? jeg har pop-nagle pistol så det er ikke noe problem... men jeg liker ikke de pop-naglene der bak... hvordan ser denne guick lakken ut, matt??? blank??? må jeg pusse og slipe og slikt??? skal jeg legge noe på toppen av denne lakken,klarlakk??? Endret 24. mai 2004 av majuz Lenke til kommentar
majuz Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2004 hvordan fjerner jeg bunnen av kabinettet? Lenke til kommentar
stidz Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 quick har alt lakker grunding klarlakk farger i matt og glatt og alt.l og du bør pusse mellom grunding og farge hvertfall Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Gå inn på www.biltema.no og skriv Mutternaglesett i søk. Så kan du bruke umbrako skruer.. Nesten like bra som Thumbs, grunnen til at du ikke kan bruke dem er pga du ikke har gjenger. Lenke til kommentar
majuz Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 quick har alt lakker grunding klarlakk farger i matt og glatt og alt.l og du bør pusse mellom grunding og farge hvertfall hvor mange lag trenger jeg??? hvordan grundig skal jeg bruke??? Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Snekker'n Tja 2-3 strøk grunning 8-10 lag sort lakk + at jeg måtte slipe ned de 3 første lagene.Ca 90 kr boksen, en boks pr strøk . Kanskje ikke SÅ mye da, men noe slik. Har sett et par guider, Yahoogle hjelper deg... Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) Snekker'nTja 2-3 strøk grunning 8-10 lag sort lakk + at jeg måtte slipe ned de 3 første lagene.Ca 90 kr boksen, en boks pr strøk . Kanskje ikke SÅ mye da, men noe slik. Har sett et par guider, Yahoogle hjelper deg... Det der er jo når det ikke er lakkert fra før, og på tre. Tror egentlig ikke du trenger grunning! hvis du pusser ned littegrann slik at du får litt riper i lakken så sitter den bra nok Endret 25. mai 2004 av ManagHead Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå