ShyrA Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 En kompis av meg har kjøpt 9800 PRO. Han kjøpte ny "power suply" på 430W, men BF vietnam og 1942 lagger og hopper du etter 2 min.. Han leverte kortet til noen it folk for å montere en "Zalman heat-pipe" på det så varme kan ikkje være problemet. HVA KAN DET VÆRE SOM GJØR AT SPILLENE LAGGER TIL D DETTER UT??? hølp! Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Det trenger ikke å være skjermkortet som gjør at det hakker, det kan være resten av systemet! Hva er resten av komponentene i PCen? Du nevner Battlefield, de spillene trenger vel egentlig en del RAM for å fungere knirkefritt. Hakker flere spill? Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Nå er ikke BF:V så særlig hw-vennlig heller, med tanke på at det faktisk tar ganske mye av maskinen å kjøre det på max uten lagg. Lenke til kommentar
VACS Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Jeg har samme problemet!!! Først hadde jeg GeForce 2 GTS, d klikka. Så hadde jeg GeForce 4 TI4200, d klikka. Nå har jeg bestilt meg Radeon 9800 Pro 128MB D kan hende d er noe me hardwaren og gjøre. Får se når jeg får testa Radeon-kortet, hvis ikke d heller funker, må jeg til å bestille meg helt ny PC, DEL FOR DEL! Tror jeg....... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå