Christian86 Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) Hei, sitter her med en P900 og et HBH-35 hf. Har slitt med at telefon mister kontakt, kommer ingen lyd i Hf eller telefon ved bruk osv. Har oppgradert telefonen, men det hjalp ikke. I dag fikk jeg prøve med en kamerat sin T630 og der var det ikke noe problemer. Plasserte han bak en dør med det samme HF og lyden var upåklagelig, mens når han ble plassert på samme sted med tilkobling til min P900 sluttet alt å fungere. Vi prøvde det samme med at han holdt telefonen i hånden mens han brukte HFet, etter noen sekunder måttevi bryte fordi han ikke kunne høre noe jeg sa og det kom bare knitring og elendig lyd. Før vi gav opp, så prøvde vi samme metode med T630, og alt fungerte kjempe fint. Noen som kan forklare hva som foregår? alle telefoner ble plassert samme sted og han var på samme sted når han prøvd Hfet, til og med døren stod i samme posisjon. En annen ting er at lyset på tastaturet forsvant og kom tilbake flere ganger i løpet av dagen i dag. PS! som siste ting. Jeg vet ikke om dette kanskje skulle i Symbian kategorien, men prøvde her. Oppdatering: Fant ut at det var P900 sin feil, så fikk bytte til Qtek 2020 og nå fungerer det Endret 26. mai 2004 av Christian86 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå