Gå til innhold

La oss få flere tester i lesertestforumet!

Anbefalte innlegg

Kan ikke alle skrive en test av en telefon, pda elns og poste det i lesertestkategorien? :D Den kunne blitt riktig morsomm hvis alle hadde satt av litt tid til og skrote en test og poste ;)

Endret av Ingar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og hvor er lesertestkategorien?

Hadde vært kjekt med en link ;)

Ehm... Til venstre i forumet hvor man blant annet kan velge mellom hvilket forum du skal inn i ;) Der ligger kategorien "lesertester" :yes:

Men ingar: en ypperlig idé, kanskje jeg skal kjøre en liten test av 6230 :roll:

Lenke til kommentar
Må nå sies at det er ganske ironisk at du la testen i feil forum :p:love:

Jeg la faktisk ikke posten i feil forum :p Man kan ikke poste poster i forumet for lesertester, man må først legge ut testen i mobiltelefonforumet, deretter sende PM til "ZeR0" så flytter han den til lesertesterforumet etterpå :)

Lenke til kommentar
Jeg har bare en Nokia 7250 jeg..ser ikke helt grunnen til å skrive test av den.

Ikke? Hvorfor ikke? Selvfølgelig er det av interesse :) Gleder meg til og lese 7250 review! Husk, først skriver du testen, poster i mobiltelefonforumet, sender PM til enten "ZeR0" eller "levlex" og be en av dem flytte testen til riktig forum :)

BTW: Det er jo uffatelig mange med SX1, N-gage, P900, 3310, M55, osv.. hvorfor ser jeg ingen tester av de? :green:

Edit: ser min gode venn Gandalf the Grey har tatt på seg jobben med og teste P900 ;)

Ingen med Motorola V600 som kunne tenkt seg og skrote review da?

Endret av Ingar
Lenke til kommentar
Kan utmerket bruke gammelt simkort i telefonen, om det nå ikke er en operatørlåst telefon, men jeg har sett svært få slike T610'er.

Hvor kjøper du den? Og med hvilket abo?

Moi? Kjøper telefonen på Elkjøp, med NetCom Kontant. 1399,-

(Trur det er like greit å bytte SIM-kort uansett... Mitt er gammelt nå (fire år eller noe) og det er ikke helt godt... Dessuten har jeg Telenor RingKontant fra før, så forskjellen er vel minimal)

Endret av tadcomp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...