Catbui Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Hei! Jeg må kjøpe meg ny mobil snart, og trenger litt hjelp av dere som kan litt om dette.. Håper dere kan hjelpe meg finne den beste for meg: -Funksjoner: -Kalender: ja -MMS: ja -GPRS: ja -Kalkulator: ja -JAVA: ja -Email klient: ja -Form: -Klapp -Vekt: Ikke viktig, men størrelse er noe viktig. -Antenne: ikke viktig -Skjerm: Farge -Over 65000 farger -Pris: Ikke viktig. -Diverse: -Merke: IKKE Nokia eller Siemens! -Kamera: Ja -Minne: Noe viktig -Minnekort?: nei -Polyfoniske ringetoner: ja Batterilevetid: litt viktig Jeg har sett litt på panasonic x70, motorola v600, lg7100 og ericsson z600.. Vet ikke hvilken dere vil anbefale, men kom gjerne med andre forslag.. Design er litt viktig. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Av de fire du har ramset opp, så er nok V600 den jeg vil anbefale, uten at jeg har prøvd andre enn Z600... Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Du har ikke skrevet om du trenger "blåtann" Hvis du ikke trenger det kan vel E700 være et alternativ.? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Z600 om du vil ha masse funksjoner men lite minne og dårlig kamera. E700 om du vil ha bra kamera, skjerm og minne, men få funksjoner. V600 om du tør å satse på motorola. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Har hørt veldig mye bra om akkurat Motorola V600 og den skal visst være en helt ypperlig telefon til de pengene du betaler for den Den har jo en haug med funksjoner og ser også ganske stilig ut. Jeg ville definitivt ha gått for denne av de du har ramset opp her Sikler litt etter den selv Lenke til kommentar
Catbui Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 Takk for tipsene!! Tror ikke jeg kommer til å satse på samsung. Står først og fremst mellom lg 7100 og motorola v600. Noen med brukererfaringer? Lenke til kommentar
Twigz Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Bare IKKE kjøp nokia 3510i! eller så er det vel greit hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå