kizzykazz Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Heizann! Det er ikke vanskelig å finne gode tilbud på mus og tastatur men har dere noen gode BILLIGE tips?? Best med trådløs!! Lenke til kommentar
SverreD Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Skal du ha trådløst ville jeg heller lagt i en god del penger og kjøpt meg et Logitech desktop mx bluetooth, som etter min mening det eneste som holder mål, men det er jo en god del penger. Ellers ville jeg heller gått for trådbaserte løsninger Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 Jeg trenger ikke et så ekstremt godt tastatur, og så skal jeg sitte ca. 4-5 meter fra maskinen så jeg må nok ha trådløst..men det var et godt tips!! Lenke til kommentar
t0bben Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Jeg trenger ikke et så ekstremt godt tastatur, og så skal jeg sitte ca. 4-5 meter fra maskinen så jeg må nok ha trådløst..men det var et godt tips!! Viss du skal kjøpe tråløst så må du legge en god del penger i det for at det ikke skal være for mye delay. Hadde selv tråløs mus og tatatur, men måtte kvitte meg ganske fort medd det da det viste seg å være totalt ubrukelig til spilling. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) Skal du ha trådløst ville jeg heller lagt i en god del penger og kjøpt meg et Logitech desktop mx bluetooth, som etter min mening det eneste som holder mål, men det er jo en god del penger. Ellers ville jeg heller gått for trådbaserte løsninger Tror ikke du trenger bluetooth versjonen, såvidt jeg vet er den eneste forskjellen at mus+tastatur bruker bluetooth til overføring. Og at man kan bruke basestasjonen til å koble til andre bluetooth ting, eks. mobiltelefoner o.l. Eller tar jeg feil? Så du klarer deg nok med den vanlige versjonen, hvis du skal ha MX. Har den selv, og trives godt. Aldri lagt merke til noe forsinkelse i spill, eller noe annet for den saks skyld. Men, i og med at du vil ha det billig, er det neppe noe for deg. Endret 23. mai 2004 av nerdVANNA Lenke til kommentar
runela Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Skal du ha trådløst ville jeg heller lagt i en god del penger og kjøpt meg et Logitech desktop mx bluetooth, som etter min mening det eneste som holder mål, men det er jo en god del penger. Ellers ville jeg heller gått for trådbaserte løsninger Tror ikke du trenger bluetooth versjonen, såvidt jeg vet er den eneste forskjellen at mus+tastatur bruker bluetooth til overføring. Og at man kan bruke basestasjonen til å koble til andre bluetooth ting, eks. mobiltelefoner o.l. Eller tar jeg feil? Så du klarer deg nok med den vanlige versjonen. Har den selv, og trives godt. Aldri lagt merke til noe forsinkelse i spill, eller noe annet for den saks skyld. E har og den vanelige vesjonen og den funker bra den ikke noe vits i med bluetooth vis mann ikke trenger d Lenke til kommentar
SverreD Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Har ikke prøvd den vanlige mx-versjonen, men har hørt at musa som følger med bluetoothversjonen, mx900 skal være en del bedre enn mx700 i tilleg er rekkevidden til bluetoothversjonen mye lenger enn på den vanlige utgaven. Rekkevidden på bluetoothversjonen er opp i mot 15 meter noe som er meget stilig. En kan da bruke tastaturet som fjernkontroll når en sitter i et annet rom osv. I tilleg er det meget bra om en har tv-en koblet til og sitter i sofaen og bruker tv'en. Men om behovet for rekkevidde og gamingmus ikke er så viktig, går det fint med vanlig mx. Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Grunnen til bluetooth er lengre avstand over ti meter hos meg (har logitech dinovo) og det funker kjempebra Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Grunnen til bluetooth er lengre avstand over ti meter hos meg (har logitech dinovo) og det funker kjempebra Tror nok ikke han regnet med en pris på 2500,- da Men Logitech desktop mx er noe du bør vurdere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå