travis_g Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Enkelt og greit Stikk motsat av Forferdelige sider. Rene html - div - css. Ikke flash og sånn. Eller... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 huh? Altså, her skal vi poste sider med bra design - en tråd stikk motsatt av "De forferdeligste sider @ the WWW" eller hva den tråden heter... Lenke til kommentar
rogbiff Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 #trådstarter --> Du må utdype deg bedere hva du vil Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Finnes det ikke en slik tråd..? Lenke til kommentar
travis_g Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 #trådstarter --> Du må utdype deg bedere hva du vil Gode sider. Sider man tenker WOOOOOOOOW når men ser dem. Fordi de er gode. Sider som kan gå forran som et godt eksempel. Så sa jeg ikke sider som er laget med MM Flash ol. Kan vel ikke være så vanskelig å forstå vel Lenke til kommentar
travis_g Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 Finnes det ikke en slik tråd..? Prøvde å finne det. Men uten hell. Fint om du viste om en. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Finnes det ikke en slik tråd..? Prøvde å finne det. Men uten hell. Fint om du viste om en. Hm.. Mener at arve hadde en slik for en tid tilbake, men aner ikke hva jeg skal søke etter.. *leke med søkemotoren* Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Hm, nærmeste jeg kom var denne.. Kanskje ikke helt det samma, men regner med de fleste sidene vil gå opp igjen.. Btw, hvorfor ikke Flashsider..? Det kan jo gjøres j*vli heftig i Flash.. Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Noe sånn her? Er ikke det fineste desin\gnet jeg har sett, men leter etter noen finere.. Lenke til kommentar
travis_g Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 Hm, nærmeste jeg kom var denne.. Kanskje ikke helt det samma, men regner med de fleste sidene vil gå opp igjen.. Btw, hvorfor ikke Flashsider..? Det kan jo gjøres j*vli heftig i Flash.. Ja. Flash er fint og flott. Men jeg synes det er mere interessant å se sider som er laget uten flash ol. Flash blir fort kjedelig med 56k modem. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Noe sånn her?Er ikke det fineste desin\gnet jeg har sett, men leter etter noen finere.. hardware.no har langt ifra det fineste designet jeg har sett. Da er www.2advanced.net og www.2advanced.com bedre. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 for å være helt ærlig, så liker jeg ikke www.2advanced.net særlig godt egentlig.. og det har vel allerede vært en slik tråd i forumet for en liten stund siden.. Lenke til kommentar
magh Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Utrolig at denne tråden ikke er stengt på grunn av håpløst emnefelt og enda verre førstepost. Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 vel, denne siden er riktignok i flash, men jeg synes den er så vanvittig stilig og smakfullt laga at jeg poster den likevel. Så her er den: Orisinal men jeg skjønner ikke hva som var så utydelig med navnet på denne tråden? alle har vel kommet over sider der man bare har sittet med haka i fanget og tenkt: "åjj! er D E T html??", for så å hive seg over "show source" knappen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå