Gå til innhold

Lian li, veien å gå?

Anbefalte innlegg

Jeg har kikket litt på lian li, grunnen er at jeg er litt lei min 23kg tunge cheiftec, og at jeg såg dette på aulan i helgen.

Jeg har vannkjøling, og må derfor ha plass til den.. det kabinettet jeg da har kikket på er PC6077USB.. jeg vet ikke hvilken farge som er penest, men det ordner seg sikkert.

Link:http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC6077BUSB

Håper det er noen som synspunkter når det gjelder dette kabinettet :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er en ivrig lan'er, så tror det blir lian li jeg.. kompå at jeg hadde sett en test på ok.no om dette kabinettet. Der sto det blant annet: "Jeg kan forestille meg at dette kabinettet er godt egenet til vannkjøling" (ikke ordrett)

Skal jo moddes, så det kommer sikkert en worklog :)

PS: Må pracce litt på skjering i gamle kabinetter :)

Lenke til kommentar

Kunne kanskje vært et alternativ, men jeg må si at jeg synes lian li er penere, og det egner seg bedre til modding.. syntes det virket praktisk med så mange CDrom plasser..

Likte ikke designet på wave master kabinettene jeg :) men takk for tipset..

Edit: Spørsmålet mitt om det er plass til vannkjøling i lian li'n står fortasatt, har radiator med ei 120mm vifte nå, men skal kanskje kjøpe en med 2 stk 120mm vifter..

Endret av Zipp0
Lenke til kommentar

Tror du får A K K U R A T plass til en aqua computer raddis i taket på et lianli midi kabinett.

Selv har jeg en innovatek 120mm radiator med en papst vifte på 25 db. Denne kjøler en xp2500 @100% (D2ol) og et ati 9500 @ 9700 hastighet til en rundt 43 grader i et normalt temperert rom. Jeg har LianLi pc61usb.

Du vil uansett få plass til en radiator, men om du klarer å stappe inn en med 2 120mm vifter på kommer nok ann på om hvor mye du skal ha inn i kabinettet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...