Zipp0 Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Jeg har kikket litt på lian li, grunnen er at jeg er litt lei min 23kg tunge cheiftec, og at jeg såg dette på aulan i helgen. Jeg har vannkjøling, og må derfor ha plass til den.. det kabinettet jeg da har kikket på er PC6077USB.. jeg vet ikke hvilken farge som er penest, men det ordner seg sikkert. Link:http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC6077BUSB Håper det er noen som synspunkter når det gjelder dette kabinettet Lenke til kommentar
Xpression Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Dette var jo et litt billigere alternativ til CM Stacker kabbinettet, hvis det er plass nokk til vannkjøling i denne her så slår jeg kansje til selv også Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 litt lite med svar synes jeg.. takk Xpresion, har du noen link til de kabinettene? Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 http://www.coolermaster.com/index.php?LT=e...%2BCM%20Stacker Lenke til kommentar
Xpression Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 CM Stacker er jo litt større med tanke på vannkjølinga, men Lian Li er jo kjent for god kvalitet og er i tilleg 500 spenn billigere Jeg vet jaggu ikke hva som frister mest jeg Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 er en ivrig lan'er, så tror det blir lian li jeg.. kompå at jeg hadde sett en test på ok.no om dette kabinettet. Der sto det blant annet: "Jeg kan forestille meg at dette kabinettet er godt egenet til vannkjøling" (ikke ordrett) Skal jo moddes, så det kommer sikkert en worklog PS: Må pracce litt på skjering i gamle kabinetter Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) Et annet alternativ er jo Coolermaster Tac-T01 Wawemaster, dette er i alu og slo faktisk LianLi i en stor test der 25 kab var med. Du finner det hos http://www.netconnection.no Endret 23. mai 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2004 (endret) Kunne kanskje vært et alternativ, men jeg må si at jeg synes lian li er penere, og det egner seg bedre til modding.. syntes det virket praktisk med så mange CDrom plasser.. Likte ikke designet på wave master kabinettene jeg men takk for tipset.. Edit: Spørsmålet mitt om det er plass til vannkjøling i lian li'n står fortasatt, har radiator med ei 120mm vifte nå, men skal kanskje kjøpe en med 2 stk 120mm vifter.. Endret 24. mai 2004 av Zipp0 Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Tror du får A K K U R A T plass til en aqua computer raddis i taket på et lianli midi kabinett. Selv har jeg en innovatek 120mm radiator med en papst vifte på 25 db. Denne kjøler en xp2500 @100% (D2ol) og et ati 9500 @ 9700 hastighet til en rundt 43 grader i et normalt temperert rom. Jeg har LianLi pc61usb. Du vil uansett få plass til en radiator, men om du klarer å stappe inn en med 2 120mm vifter på kommer nok ann på om hvor mye du skal ha inn i kabinettet. Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2004 (endret) Skal ikke ha så my i kabinettet, raddisen blir nok plassert i toppen, jeg kan jo plassere CD'romen lenger nede. Endret 25. mai 2004 av Zipp0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå