Big-Boy Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Onkel skal ha ny mobil og dette er det han vil ha i mobilen. det kan gjerne være bindingstid til TELE2! takker for alle svar! Funksjoner: -Kalender: ja -MMS: ja -GPRS: ja -WAP:ja -Kalkulator: ja -JAVA:ja -Email klient:nei -Spill:ikke viktig Form: -Vekt: ikke viktig -Antenne: intergrert Skjerm: Farge -Over 65000 farger -Størrelse på skjerm: Helst litt stor, ikke liten som på fks. 6610 -Touchscreen: nei Pris: Jeg har mellom 1 og 4000 kroner til rådighet. Diverse: -Merke: Ikke nokia!-Kamera: Ja -Videokamera: Gjerne men ikke et must! -Symbian: Gjerne men ikke et must! -triband:ja -Infrarød port:ja -Bluetooth: Gjerne men ikke et must! -Minne: OVER 2MB... -Minnekort? Gjerne men ikke et must! -Polyfoniske ringetoner:ja -MP3: nei -Radio:nei Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) Jeg vil nok kanskje anbefale deg en T630... Selv om den ikke har mer enn 2mb minne da, men hvis du absolutt MÅ ha mer enn 2mb så er vel ikke denne det beste valget. Du kan også ta en titt på LG sine modeller, f.eks. LG7100 som også er meget bra. E700 er vel også kanskje et alternativ, siden du ikke trenger Bluetooth, men vil ha mye minne og et bra kamera. E700 har jo som sagt 9mb minne!! Eller så kan jeg også anbefale deg å ta en titt på SE Z600 eller Motorola V600 som begge er to svært gode klapp telefoner. Z600 har dog ikke mer enn 2mb minne og svært lik T630/T610 telefonene. V600 har 5mb minne, bluetooth, kamera +++ Men ta en titt på disse først Edit: så nå at du ikke ville ha Nokia Endret 23. mai 2004 av jalleks Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 kan 6600 være et alternativ? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Siden du ikke vil ha nokia eller touchscreen så er vel SX1 et bra alternativ? Men jeg ville heller gått for P800 på tross av touchscreenen, man blir fort vant til å bruke touchscreen Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Ser ut som Samsung E700 er noe for onkelen din, men det er ikke triband da! Det er GSM 900 og GSM 1800 på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå