kizzykazz Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Jeg trenger et forslag på kabel som jeg kan bruke fra data til tv'n! Hvilken bør jeg velge??Er det bedre kvalitet jo dyrere det er?? Lenke til kommentar
FX Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 komer vel an på om ban skal bruke composit /s-vidio/rgb/vga/dvi det dorligste førs det beste sist men for det meste er s-vidio og anbefale vis ikke noen av de bedre er tiljengelig da Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2004 OK! Hvordan er koblingene til svideo?må jeg ikke ha to kabler en for bilde og en for lyd?Jeg har en helt ny 21" LCD skjerm og pc-en er ganske gammel...har planer om å kjøpe ny! Kan du sende et forslag til prisen for begge kablene da? Lenke til kommentar
larsli Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Du må nok ha en kabel for bilde og en kabel for lyd. Clas Ohlson har bra utvalg i kabler. Prisen kommer an på lengde. Jeg kjøpte forøvig selv nettopp en billig 25m lang s-video-kabel og det er ikke store forskjellen på den og min 1.5 meter lange kabel! Sjekk forøvrig ut TVTool, et glimrende program når du skal koble PC'en til TV'en hvis du har et NVidia kort. http://www.tvtool.info/index_e.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå