kb1908 Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Eg bruker Premier Pro og filmer med Canon MVX 250i. Når eg er ferdig å redigere overføre eg filmen tilbake til Mini-dv tapen. Tapen går rundt og rundt men når eg ser på kameraet etter på er det ingen ting der. Har hadt problem før med pinacle og eit anna Canon kamera og Sony kamera. Men når me er hjå ein kamerat går det med alle kamerane med premier pro. Det går ann å spille film inn på PC'en. Kan det vera noko med firewire kortet å gjøre? Beklager formuleringen av setningene, men håper dere forstår problemet. Lenke til kommentar
Dykkern Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 For å starte helt basic: Styrer du videokameraet fra PC'en når du tar opp på det eller styrer du videokameraet lokalt? Lenke til kommentar
kb1908 Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2004 Eg styre kameraet via pc'en. Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Jeg har hatt liknende problemer. Sliter med å få kontroll over mitt Sony kamera. Når jeg skal ta capture så må jeg bruke Premiere. Vegas, Movie Maker og Pinnacle funker ikke. Eksport til kamera går ikke. Da må jeg gjøre det gjennom nettverket, over til den bærbare og så til kameraet. Har ikke klart å finne en løsning på dette, mistenker hovedkortet mitt til å være årsaken, har alltid vært litt kranglete. Abit KT7-RAID. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå