Gå til innhold

Hva er det feteste tastaturet per dags dato?


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-qfohT7
Må nok nesten bøye meg i støvet å si at dette er det beste tastaturet ever made. Happy Hacking Lite 2  Jeg skal kjøpe meg et sånt et, men må få råd først :p 730,- er ikke akkurat billig for et tastatur  :cry:

jepps. har akkurat den modellen i svart. mega-rått tastatur (ihvertfall etter du venner deg til Function-tasten). vil anbefale deg å kjøpe den håndleddstøtten med gele, ikke plast, i tillegg, du kan fort bli sliten i håndleddene om du sitter litt lenge med dette tastaturet. og en liten ting til, du må nok regne med toll+porto/frakt i tillegg. hvis jeg ikke husker helt feil, betalte jeg rundt 1200,- totalt! men nå som dollaren er lav kan det jo bli ganske mye rimeligere :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Må nok nesten bøye meg i støvet å si at dette er det beste tastaturet ever made. Happy Hacking Lite 2  Jeg skal kjøpe meg et sånt et, men må få råd først :p 730,- er ikke akkurat billig for et tastatur  :cry:

jepps. har akkurat den modellen i svart. mega-rått tastatur (ihvertfall etter du venner deg til Function-tasten). vil anbefale deg å kjøpe den håndleddstøtten med gele, ikke plast, i tillegg, du kan fort bli sliten i håndleddene om du sitter litt lenge med dette tastaturet. og en liten ting til, du må nok regne med toll+porto/frakt i tillegg. hvis jeg ikke husker helt feil, betalte jeg rundt 1200,- totalt! men nå som dollaren er lav kan det jo bli ganske mye rimeligere :)

Vant et på Qxl akkurat nå. 400,-. Helt nytt :D:D:D:D

Lenke til kommentar
Må nok nesten bøye meg i støvet å si at dette er det beste tastaturet ever made. Happy Hacking Lite 2  Jeg skal kjøpe meg et sånt et, men må få råd først :p 730,- er ikke akkurat billig for et tastatur  :cry:

jepps. har akkurat den modellen i svart. mega-rått tastatur (ihvertfall etter du venner deg til Function-tasten). vil anbefale deg å kjøpe den håndleddstøtten med gele, ikke plast, i tillegg, du kan fort bli sliten i håndleddene om du sitter litt lenge med dette tastaturet. og en liten ting til, du må nok regne med toll+porto/frakt i tillegg. hvis jeg ikke husker helt feil, betalte jeg rundt 1200,- totalt! men nå som dollaren er lav kan det jo bli ganske mye rimeligere :)

Vant et på Qxl akkurat nå. 400,-. Helt nytt :D:D:D:D

Gratulerer :w00t:

Lenke til kommentar
http://members.home.nl/gis/

 

Tastaturet han smekker her er ganske fett da ;)

*hyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyl*

 

Hvordan kan de ØDELEGGE det fine tastaturet på et sånt GRUSOMT vis? :scared:

 

Kunne gitt det originale til meg istedet, siden det faktisk er umulig å finne i butikker akkurat nå. (Har vel gått ut av produksjon såvidt jeg veit)

 

:love:

1107.jpg

1109.jpg

:love:

Endret av Naits
Lenke til kommentar

Hvis jeg fikk velge fritt fra øverste hylle hadde det blitt dette; http://www.fingerworks.com/lp_product.html (også nevnt på første side av denne tråden).

 

Fascinerende konsept, sitter her og prøver ut gestures på musmatta. :) Glem alt om gestures kun i Opera/Firefox, her er det mulig med gestures overalt - nesten som å opptre i rollen som dirigent for et silisiumorkester fra Intel! Hehe..

Endret av diskvask
Lenke til kommentar
Hehe... Nå jeg sku nevnt mitt Keytronic fra 91. Det kvelda på OsloLAN 03. Jeg hadde det tastaturet i 14år!!!

Baha! Jeg har et Copam tastatur (tror jeg har nevnt det før i denne tråden, og jeg VET jeg har nevnt det i flere tråder) fra det glade 80-tall. Sinnsykt deilig å skrive på, det er det, men ikke så godt å spille med. Og DET funker fremdeles! Eat it!

 

Forøvrig har jeg også et IBM-tastatur fra begynnelsen av 90-tallet også, ett av de slagskipene som er deilige å taste på. Men igjen, til spill ol funker det ikke så bra

 

Og INGEN av disse er noe for "stille-tastatur-fanatikere" da begge disse er av den gode mekaniske sorten med fjær av jern.

 

Edit: Det er det nederste på bildet som ligger vedlagt. Disse tastaturene hadde jeg samtidig, har gitt vekk noen og lagret andre siden jeg har flyttet liksom...

post-25-1095507108_thumb.jpg

Endret av Onkel Kompost
Lenke til kommentar

ITbutikken I252072.jpg

 

dette tastaturet er en drøm, en venn av meg har det! Er en blanding av happy hacker og Ultra X flat tastaturet, scissortaster og minimalt... Skal bestille det selv men er usikker på itbutikken- er det en seriøs butikk? Er det tryggere å bestille fra telebutikken?

 

(sorry at det ble litt offtopic..- for å finne produktsiden går du: hardware/tastatur/Fujitsu/keybird slim)

Lenke til kommentar
Hehe. I motsetning til ditt tastatur så var faktisk mitt tastatur digg til alt... Det var helt sinnsykt bra... Ga den en riktig begravelse også.... (ligger gravlagt i hagen faktisk :p)

Tja, jeg synes knappene var for harde til spilling, men at det fungerte er det vel ingen tvil om. HVa av disse tastaturene var det du hadde da? Copam eller IBM? Det var riktig gjort av deg å begrave tastataturet på en høvelig måte, så bra som det var...

Lenke til kommentar
samtidig håpet jeg å kunne sitte i sofaen i stua og game PC spill da jeg tenkte å henge Pioneer Plasmaen på veggen der...

Plasma er vel ikke det ultimate til pc bruk, med tanke på fastbrenning mener jeg..?

 

Jeg digger mitt Keytronic tastatur! Uansett hva slags unnskyldninger som er ute og går, syns jeg det er tull å bruke tusenlapper på tastatur (og mus og BT og design osv :p) Dette er min subjektive mening, sikkert mange som ikke er enige, men dere trenger ikke å quote og flame.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...