Gå til innhold

Hva er det feteste tastaturet per dags dato?


Anbefalte innlegg

Ingenting kommer noen gang til å slå gode gamle Microsoft Natural Keyboard. Det å ha et delt ergonomisk tastatur er noe som er helt uunnværlig.

Helt enig :w00t:

 

Har brukt mitt keyboard i snart 7 år og bortsett fra litt skit på knappene så er det som nytt enda!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-qfohT7

kanskje nevnt før (men gadd ikke sjekke alle postene :p). Jeg vil anbefale Happy Hacker Keyboardene. små og ekstremt praktiske, og control knappen istter der den egentlig var ment :p har brukt det i flere år og er ekstremt fornøyd.

Lenke til kommentar

Jaja.. jeg har hatt gleden av å brukt (nesten) utelukkende Natural keyboards i over 4 år nå.. håndleddene mine har aldri hatt det så bra, men jeg har jo selvsagt siklet etter nytt keyboard :)

Så, i dag fikk jeg sjansen til å teste ut keyboardet Logitech OEM Ultra X Flat Keyboard - og etter ti minutter hadde jeg vondt i nakken, skuldrene - og håndleddene.. Ser ikke ut til at det blir vanlige tastatur på meg :/

 

Er det noen som kjenner til andre tastatur enn MS og Logitech som selger split-key eller ergometriske tastatur?

Lenke til kommentar
Egentlig ikke et veldig bra tastatur, i tillegg trenger en PS/2 USB omformer (takler ikke mer en tre nedpressa taster samtidig ellers).

 

Men det er gult!!

 

Og passer dermed bra til mitt gule Raidmax-kabbis!

 

Gult er kult!

Hm... Vurderer å handle noe småsaker fra frozencpu, men jeg lurer på om frakten blir litt i dyreste laget... Hva har du å si om dette? :ermm:

Lenke til kommentar

Frakten er dyr ja, det kommer du ikke utenom. Husker ikke fraktkostnadene i hodet, men tror det kosta rundt 70-90$ å få sendt over min bestilling (tastatur, mus, div casemods), som var mer en verdien av bestillingen i seg selv.

 

Men siden de hadde mye fet stæsj som ikke finnes i Norge tok jeg den kostnaden.

Lenke til kommentar
Apple-Ståle: Dette er muligens jævlig å skrive på(ikke vet jeg),men at det er praktisk kan ingen nekte for. Rull´n ut! ;)

 

praktisk er det men jeg kan LOVE deg at det er helt jævlig å skrive på, har ett sånn liggendes i bag`en min.

gamer-folk som har"anger management" så er dette tastaturet rett å slett helt ypperlig, men til å skrive noe på :nei:

 

(godt det ikke var jeg som brukte over 500 på det :lol:)

Lenke til kommentar

Jeg er veldig fornøyd med mitt nye Logitech Ultra Flat X. Det er veldig deilig med scissorkeys. Det eneste er at jeg synes det burde vært blå leds på det. Er det noen som har erfaring med å bytte de? Ser bak på tastaturet at det er vanlig Philips-skruer så det bør ikke være noe problem å få opp tastaturet.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...