White Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Ingenting kommer noen gang til å slå gode gamle Microsoft Natural Keyboard. Det å ha et delt ergonomisk tastatur er noe som er helt uunnværlig. Helt enig Har brukt mitt keyboard i snart 7 år og bortsett fra litt skit på knappene så er det som nytt enda! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 kanskje nevnt før (men gadd ikke sjekke alle postene ). Jeg vil anbefale Happy Hacker Keyboardene. små og ekstremt praktiske, og control knappen istter der den egentlig var ment har brukt det i flere år og er ekstremt fornøyd. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 4 Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Jaja.. jeg har hatt gleden av å brukt (nesten) utelukkende Natural keyboards i over 4 år nå.. håndleddene mine har aldri hatt det så bra, men jeg har jo selvsagt siklet etter nytt keyboard Så, i dag fikk jeg sjansen til å teste ut keyboardet Logitech OEM Ultra X Flat Keyboard - og etter ti minutter hadde jeg vondt i nakken, skuldrene - og håndleddene.. Ser ikke ut til at det blir vanlige tastatur på meg :/ Er det noen som kjenner til andre tastatur enn MS og Logitech som selger split-key eller ergometriske tastatur? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Egentlig ikke et veldig bra tastatur, i tillegg trenger en PS/2 USB omformer (takler ikke mer en tre nedpressa taster samtidig ellers). Men det er gult!! Og passer dermed bra til mitt gule Raidmax-kabbis! Gult er kult! Hm... Vurderer å handle noe småsaker fra frozencpu, men jeg lurer på om frakten blir litt i dyreste laget... Hva har du å si om dette? Lenke til kommentar
Arne And Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Frakten er dyr ja, det kommer du ikke utenom. Husker ikke fraktkostnadene i hodet, men tror det kosta rundt 70-90$ å få sendt over min bestilling (tastatur, mus, div casemods), som var mer en verdien av bestillingen i seg selv. Men siden de hadde mye fet stæsj som ikke finnes i Norge tok jeg den kostnaden. Lenke til kommentar
Nexor Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Jeg liker dette tastaturet. Jeg også... Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 4 Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Jaja.. har kjøpt inn et Logitech Cordless Desktop Pro. Deilig tastatur Men ett spørsmål til de med Logitech tastatur, er det verdt det å innstallere driverne? Har ikke særlig god erfaring med mus-driverne til Logitech Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Her er mitt og jeg bytter ikke med noen Lenke til kommentar
oorzako Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) ojj.. jaja, noen får slette denne da.. (klokka er 03:47 så det er en unnskyldning ) Endret 7. juni 2004 av oorzako Lenke til kommentar
oorzako Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Apple-Ståle: Dette er muligens jævlig å skrive på(ikke vet jeg),men at det er praktisk kan ingen nekte for. Rull´n ut! praktisk er det men jeg kan LOVE deg at det er helt jævlig å skrive på, har ett sånn liggendes i bag`en min. gamer-folk som har"anger management" så er dette tastaturet rett å slett helt ypperlig, men til å skrive noe på (godt det ikke var jeg som brukte over 500 på det ) Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 http://members.home.nl/gis/ Tastaturet han smekker her er ganske fett da Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 fy f... for en casemodd! Lenke til kommentar
jihn Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 http://members.home.nl/gis/ Tastaturet han smekker her er ganske fett da Det er noe av det kuleste jeg har sett.... Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Jeg er veldig fornøyd med mitt nye Logitech Ultra Flat X. Det er veldig deilig med scissorkeys. Det eneste er at jeg synes det burde vært blå leds på det. Er det noen som har erfaring med å bytte de? Ser bak på tastaturet at det er vanlig Philips-skruer så det bør ikke være noe problem å få opp tastaturet. Lenke til kommentar
Toddy Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Elsker mitt sorte cherrytastatur. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) HER er mitt keyboard.. Har det hel-svarte. Det er deilig! Edit: Jeg har holder på å farge nedre del av keyboardet sølv.. Var penere det.. Endret 11. juni 2004 av ThaAndre Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 http://members.home.nl/gis/ Tastaturet han smekker her er ganske fett da Det er noe av det kuleste jeg har sett.... Jeg vet. Ser ikke tastaturet så bra på den der. Hadde en bedre. Ser det helt ferdig. Når tastaturet er ferdig ser det enda kulere ut. Har link til en annen fet Case-Mod her: Enda en Men detta er litt off-topic Lenke til kommentar
a3turbo Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 på elkjøp selger de gjennomsiktig usb-tastatur med blått lys i hele tastaturet Lenke til kommentar
kns Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Feteste "Tastaturet" jeg har sett var Commodore 64 av gull Det hørtes så fett ut at jeg bare måtte finne et bilde av det...kan det være dette du mente? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Må nok nesten bøye meg i støvet å si at dette er det beste tastaturet ever made. Happy Hacking Lite 2 Jeg skal kjøpe meg et sånt et, men må få råd først 730,- er ikke akkurat billig for et tastatur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå