Gå til innhold

Hva er det feteste tastaturet per dags dato?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Logitech diNovo. Koster flesk, men det er den beste investeringen jeg har gjort noen gang, tror jeg.

Først vil jeg bare presisere at jeg ikke prøver å være frekk, men hvis du kaller et tastatur til 2400,- for en god investering så enten sov du i økonomitimen eller så skriver du abnormt tregt på alle andre tastaturer.

Lenke til kommentar
Logitech diNovo. Koster flesk, men det er den beste investeringen jeg har gjort noen gang, tror jeg.

Først vil jeg bare presisere at jeg ikke prøver å være frekk, men hvis du kaller et tastatur til 2400,- for en god investering så enten sov du i økonomitimen eller så skriver du abnormt tregt på alle andre tastaturer.

eller så likte han det tastaturet, men sånn tenker jo du ikke på fordi da kan du jo ikke kjefte på han fordi han mener noe annet enn deg da :thumbdown:

Lenke til kommentar
Først vil jeg bare presisere at jeg ikke prøver å være frekk, men hvis du kaller et tastatur til 2400,- for en god investering så enten sov du i økonomitimen eller så skriver du abnormt tregt på alle andre tastaturer.

Jeg var fullstendig våken under økonomitimene, selv om det begynner å bli en stund siden. Grunnen til at jeg kaller det en god investering er fordi:

 

1. Jeg har råd til det.

2. Tastaturet er sinnsykt godt å skrive på. Kvalitet hele veien.

3. Musen som følger med i pakken er også veldig god. Eneste trådløse musen jeg har prøvd som har egnet seg godt til gaming.

4. Det er bluetooth, så jeg trengte ikke å kjøpe BT dongle for å overføre filer til mobilen osv.

Lenke til kommentar
Logitech diNovo. Koster flesk, men det er den beste investeringen jeg har gjort noen gang, tror jeg.

Først vil jeg bare presisere at jeg ikke prøver å være frekk, men hvis du kaller et tastatur til 2400,- for en god investering så enten sov du i økonomitimen eller så skriver du abnormt tregt på alle andre tastaturer.

har du glede av det så kan det være ne god investering.

 

Keytronic tastatur er gode!

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg skriver 50% raskere og 70% mindre feilstaving med diNovo. Det var ganske ekkelt de første dagene, men nå når jeg er vandt med det så er alt annet latterlig dårlig å skrive på.

 

Jeg kjøte diNiovo mest pga. design, at det er så deilig å skrive på er bare en ekstra ting. Musa er digg.

Lenke til kommentar
Jeg tror jeg skriver 50% raskere og 70% mindre feilstaving med diNovo. Det var ganske ekkelt de første dagene, men nå når jeg er vandt med det så er alt annet latterlig dårlig å skrive på.

 

Jeg kjøte diNiovo mest pga. design, at det er så deilig å skrive på er bare en ekstra ting. Musa er digg.

Bra det er flere som er like fornøyde som meg. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...