Staalkontroll Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Holder meg til bittorent Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Holder meg til bittorent Bit torrent er også min favoritt. At noen kan ha sterkt negativt inntrykk til denne skjønner jeg lite av. Har stort sett full guff Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Holder meg til bittorent Bit torrent er også min favoritt. At noen kan ha sterkt negativt inntrykk til denne skjønner jeg lite av. Har stort sett full guff jeg bruker å ligge mellom 0.1 kb å 3 kb på bit torrent å 160kb på dc++ Lenke til kommentar
owen10 Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 Jeg har merket meg at det er mange som anbefaler Dc++. Er det noe spesielt man bør passe på når men bruker dette? Er det noen feller å gå i? Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Holder meg til bittorent Bit torrent er også min favoritt. At noen kan ha sterkt negativt inntrykk til denne skjønner jeg lite av. Har stort sett full guff jeg bruker å ligge mellom 0.1 kb å 3 kb på bit torrent å 160kb på dc++ Merkelig.. ligger mellom 120-250 med bittorrent. Avhengig av antall kilder selvsagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå