owen10 Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) Hei! Jeg er ganske nybegynner når det gjelder slike programmer. Jeg trenger et program som er ganske brukervenlig og lett å forstå. Det bør helst være mest mulig fritt for virus og spyware. På forhånd Takk! Endret 23. mai 2004 av owen10 Lenke til kommentar
andesam Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) en venn av meg sier at dc++ er veldig bra....men han sier også at det er litt mer innviklet enn mange andre p2p programmer... Endret 23. mai 2004 av andesam Lenke til kommentar
simba (= Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 kazza kazaa lite dc++ bittorent kazaa fremakller mest virus og spyware. samme gjør kazaa lite dc++ er ok når det gjelder virus og spyware. men inviklet spør du meg... Bittorent Lenke til kommentar
jokki Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 har du sett de to prioriterte trådene på toppen om fildeling? Burde stå det meste om fildeling i de to pluss litt til, dessuten er denne diskusjonen tatt MANGE ganger i andre tråder også. Lenke til kommentar
mr. fotball Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Jeg har hørt at Shareaza skal være veldig bra. Det skal vist være lite virus og spy-ware og slikt der. Har ikke prøvd det selv enda. Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Jeg har hørt at Shareaza skal være veldig bra.Det skal vist være lite virus og spy-ware og slikt der. Har ikke prøvd det selv enda. Shareaza er en blanding av Kazaa og Bittorrent tror jeg. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Jeg foretrekker DC++.. har ALDRI fått virus, å jeg synes den er kjempe enkel å bruke.....anbefales sterkt Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Shareaza er en blanding av Kazaa og Bittorrent tror jeg. Ikke helt riktig. Shareaza benytter seg av Bittorrent, Edonkey og Gnutella. Liker det veldig godt, selv om det er litt tungt. Lenke til kommentar