owen10 Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) Hei! Jeg er ganske nybegynner når det gjelder slike programmer. Jeg trenger et program som er ganske brukervenlig og lett å forstå. Det bør helst være mest mulig fritt for virus og spyware. På forhånd Takk! Endret 23. mai 2004 av owen10 Lenke til kommentar
andesam Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) en venn av meg sier at dc++ er veldig bra....men han sier også at det er litt mer innviklet enn mange andre p2p programmer... Endret 23. mai 2004 av andesam Lenke til kommentar
simba (= Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 kazza kazaa lite dc++ bittorent kazaa fremakller mest virus og spyware. samme gjør kazaa lite dc++ er ok når det gjelder virus og spyware. men inviklet spør du meg... Bittorent Lenke til kommentar
jokki Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 har du sett de to prioriterte trådene på toppen om fildeling? Burde stå det meste om fildeling i de to pluss litt til, dessuten er denne diskusjonen tatt MANGE ganger i andre tråder også. Lenke til kommentar
mr. fotball Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Jeg har hørt at Shareaza skal være veldig bra. Det skal vist være lite virus og spy-ware og slikt der. Har ikke prøvd det selv enda. Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Jeg har hørt at Shareaza skal være veldig bra.Det skal vist være lite virus og spy-ware og slikt der. Har ikke prøvd det selv enda. Shareaza er en blanding av Kazaa og Bittorrent tror jeg. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Jeg foretrekker DC++.. har ALDRI fått virus, å jeg synes den er kjempe enkel å bruke.....anbefales sterkt Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Shareaza er en blanding av Kazaa og Bittorrent tror jeg. Ikke helt riktig. Shareaza benytter seg av Bittorrent, Edonkey og Gnutella. Liker det veldig godt, selv om det er litt tungt. Lenke til kommentar
sailorduck Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Jeg fant at DC++ er best, men d kan gå litt tregt innimellom, men når d gjelder respons på søk, problemet er vel og komme seg inn på Hub'er om du har lite og dele, men den er fri for alt det mølet som følger med Kazza, Limewire og Warez er også rimelig bra Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 (endret) The one and only: DC++! Kazaa = Endret 30. mai 2004 av zeph Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 The one and only: DC++! Kazaa = fully agree... DC++ = kazaa = Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Enig,Dc++ er det som dugger best.Aldri fått virus der,men det har jeg fått bra kazaa! Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Musikk: Kazaa Lite (Clean KMD oppdatert versjon) Film\spill: Bittorrent (Ikke bruk orginal bittorent klient; tar opp hele linja og går tregt. Bruk fks Nova Torrent eller ABC) DC(oDC\DC++)= fordi du må lete etter en kanal først og så må du satse på at personen du laster ned fra ikke logger seg av for da er du screwed. Lenke til kommentar
Mio Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Musikk: Kazaa Lite (Clean KMD oppdatert versjon)Film\spill: Bittorrent (Ikke bruk orginal bittorent klient; tar opp hele linja og går tregt. Bruk fks Nova Torrent eller ABC) DC(oDC\DC++)= fordi du må lete etter en kanal først og så må du satse på at personen du laster ned fra ikke logger seg av for da er du screwed. Det er det som er fordelen med og hente ting i rar format, for da kan man hente fra flere brukere samtidig Har man bra upload speed,så er bittorent klart det beste. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Har man bra upload speed,så er bittorent klart det beste. I teorien, ja, men med de fleste uorginale klientene kan du styre max upload speed og fortsatt få god hastighet. Brukte DC++ en stund, men ble lei av å leite hele tiden... Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Skal du ha musikk så må du velge WinMX! Ingen virus eller spyware, stort utvalg og ganske bra hastighet Lenke til kommentar
jokki Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Manolito P2P network vil jeg se på som et bedre alternativ hvis man skal ha musikk. Piolet er en grei klient. Gnutella/G2 vil jeg også se på som et bedre alternativ med flere brukere og mer oppdaterete klienter. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) DC++ ikke så veldig vanskelig heller.. bare å skrive en et nickname, velge riktige innstillinger etter hvordan internett du har også trykke på passive. så trykker du på ikonet øverst til venstre, der får du opp en liste over hub'er, en hub er en slags server der man kan laste ned masse rart fra andre som er online på serveren. for så å søke trykker du på forstørrelsesglasset [search] og skriver inn og trykker enter.. ganske simpelt!! Endret 1. juni 2004 av b1n2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå