Defender Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Hei, Jeg har ikke softmeny, men AwardBios Setup Utility, finner ikke noen valg i den menyen hvor jeg kan forandre FSBen, finnes det noen andre programmer jeg kan bruke? Takker Lenke til kommentar
Format_C Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 Hvilket HK har du? FSB, multiplier og vcore stilles sikkert via jumpere på HK`et, les i manualen om du har den, alt står der. Lenke til kommentar
Pilseboben Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 Hvis det er en Intel slot 1 Katmai cpu du har, så kan du ikke håpe på å få overklokket den mye. jeg hadde en sånn, og jeg opnådde ikke mer enn 630 mhz stabilt :sad: Lykke til! Lenke til kommentar
www.tracid.tk Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 Gå inn i Biosen, det er der du overklokker cpu'en din!!! Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 Min Katmai går stabilt på 672 mhz! Men håper å få tak i en P3/Celeron 1000 mhz på bruktmarkedet...sammen med slotkonverter blir dette greit nok ei lita stund til... :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå