Haraldson Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Arve... hva er egentlig så galt med veranda som font Verdana, min venn, Verdana. Hvorfor leser du ikke artiklene som er postet her tidligere i tråden? Der står det da vitterlig bra forklart, og lett forståelig..? Lenke til kommentar
anderlin Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Arve... hva er egentlig så galt med veranda som font Problemet oppstår vel hvis folk ikke har den. Mer her Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Er ikke verdana standard skrifttype som skal finens på alle maskiner??? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Er ikke verdana standard skrifttype som skal finens på alle maskiner??? På alle windowsmaskiner TROR jeg den ligger. - Men, alle kjører ikke Windows Lenke til kommentar
gather Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 trallalalala har trodd den har hett veranda i alle år Lenke til kommentar
tein Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 (endret) Er ikke verdana standard skrifttype som skal finens på alle maskiner??? På alle windowsmaskiner TROR jeg den ligger. - Men, alle kjører ikke Windows Verdana er MEGET websafe, den er iallfall installert på alle windows pc`er og på mac! Endret 24. mai 2004 av tein Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 Haha, jeg og trudde den het Veranda Oops Lenke til kommentar
anderlin Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Egentlig burde man kanskje ikke spesifisere font eller -størrelse, og la det være opp til brukerens browserinnstillinger. Men det er jo risikabelt designmessig. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Egentlig burde man kanskje ikke spesifisere font eller -størrelse, og la det være opp til brukerens browserinnstillinger. Men det er jo risikabelt designmessig. Jepp, kanskje egentlig - men da hadde IE valgt Times New Roman, og jeg HATER antikvafonter digitalt! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Er ikke verdana standard skrifttype som skal finens på alle maskiner??? På alle windowsmaskiner TROR jeg den ligger. - Men, alle kjører ikke Windows Verdana er MEGET websafe, den er iallfall installert på alle windows pc`er og på mac! Les linken til anderlin! http://www.xs4all.nl/%7Esbpoley/webmatters/verdana.html <= for max brukervennlighet skal du unngå verdana, punktum. Lenke til kommentar
anderlin Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Egentlig burde man kanskje ikke spesifisere font eller -størrelse, og la det være opp til brukerens browserinnstillinger. Men det er jo risikabelt designmessig. Jepp, kanskje egentlig - men da hadde IE valgt Times New Roman, og jeg HATER antikvafonter digitalt! De som misliker det, kan jo velge den de liker best. Men det er kanskje litt mye å kreve av den jevne surfer... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 De som misliker det, kan jo velge den de liker best. Men det er kanskje litt mye å kreve av den jevne surfer... Ja, det er nok dessverre det... *Ønske seg at alle som surfa var datagenier* (eller ikke) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå