travis_g Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 Kunne jeg fått litt mer konkret om hvorfor dere ikke likte fargene? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 ColorMatch 5K Fargene..? Ikke helt 100%. Sjekk URLen jeg quota, finn en farge du liker, og få ramsa opp noen som passer til.. Vist du går inn på linken du ga meg vil du se at jeg har brukt akkurat de fargene som blir foreslått der. Hm ok.. Omformulering; Finn en farge VI liker da.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Syns ikke de står fint til hverandre, de er liksom litt for knæsje begge to. Litt vanskelig å forklare, men kanskje kontrasten blir for stor. Prøv med litt blassere farger, samt kanskje få inn en farge til..? Rødt vil være 'korrekt' som den siste fargen i den fargeklangen. Lenke til kommentar
HMaster Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Ser ikke ut i Opera. Når du har musa over et av rutene, unntatt menyen, så blir de helt svarte. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Ta en titt på koden på color.twysted.net De har ikke hørt om eksterne stilsett i hvertfall! Men en genial side, ingen tvil om det Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Ta en titt på koden på color.twysted.net De har ikke hørt om eksterne stilsett i hvertfall! Nå er det snakk om én enkel side da, så det er jo like greit! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Men hvorfor ikke linke til eksternt stilark så de først linker til .js filer Ble bare overrasket, that's all Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 JavaScript validerer ikke inni HTML, derfor ekstern JS... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Nei vel? www.vegiboys.com validerer da? Og den har JavaScript... Det er derfor jeg tenker på at det kanskje er like greit å linke til eksternt stilark også... Men kanskje vi skal droppe denne OT diskusjonen Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 JavaScript validerer ikke inni HTML, derfor ekstern JS... Det gjør nok det, du.. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Har tidligere hatt endel problemer med nettopp dette, mulig dette var noe som ble fikset da de oppdaterte validatoren. Lenke til kommentar
magh Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Bakgrunnsfargen passer ikke med det som flyter på den. Hva er tanken bak background: #000000; på <element>.hover? Man kan jo ikke lese hva som står i elementet når bakgrunnen får samme farge som teksten. Vil også nevne at innholdsmessig er den siden kun en reprise på hundrevis av andre sider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå