Gå til innhold

Kritikk til mine sider

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var litt for enkelt, på en måte. Alt for lite grafiske elementer, og feile kontraster på feile steder. Det holder forresten med en border rundt en boks, istedenfor tre.

Statistikk med hva klokken er akkurat nå er noe jeg absolutt ikke trenger å vite. Ser helst at tellere o.l. holdes i det skjulte.

Likte ikke fargene i det hele tatt. Stikk en tur innom www.colormatch.dk (noen andre hadde en bedre link, men den husker ikke jeg i farten)

Lenke til kommentar

Likte det ikke :thumbdown:

- Veldig "standard" oppsett. Har sett det 10 000 ganger før

- Header var kjedelig og lite oppfinnsom. De ansiktene MÅ vekk

- Hva er "hovedattraksjonen"? Humor? I så fall kan jeg si at det markedet er fullt for lenge siden. humor911 og 50 andre sider som tilbyr omtrent samme bildene/historiene/filmene er nok

- Det skrives statistikk ;)

- Digget mouseover'n i menyen :w00t:

- Med tittelen TG Design skulle man nesten tro at det var litt mer design-relatert innhold.. Den gang ei..

Konklusjon: Likte den ikke spesielt. Den er oversiktlig og "ren", men denne typen sider har jeg liksom sett 10 000 ganger før. Nesten ingen grafikk og det jeg liker å kalle et typisk phpNuke-oppsett. Humor og SMS-tjenester har vi nok av...

Lenke til kommentar
Var litt for enkelt, på en måte. Alt for lite grafiske elementer, og feile kontraster på feile steder. Det holder forresten med en border rundt en boks, istedenfor tre.

Statistikk med hva klokken er akkurat nå er noe jeg absolutt ikke trenger å vite. Ser helst at tellere o.l. holdes i det skjulte.

Likte ikke fargene i det hele tatt. Stikk en tur innom www.colormatch.dk (noen andre hadde en bedre link, men den husker ikke jeg i farten)

Takker for svaret.

Vist du går inn på linken du ga meg vil du se at jeg har brukt akkurat de fargene som blir foreslått der.

Kanskje fjerne den hvite rammen, slik at det bare blir orange rett på blå?

Skal fjerne klokke og statestikk vist det er det folket synes.

Jeg har gjort det enkelt med vilje. Da jeg selv synes det ikke altid er vits med så mye grafikk på internettsider.

Si gjerne i mot meg. JEG VIL DET!

Takk

Lenke til kommentar
Likte ikke fargene i det hele tatt. Stikk en tur innom www.colormatch.dk  (noen andre hadde en bedre link, men den husker ikke jeg i farten)

ColorMatch 5K

There you go.

*bookmarked* :thumbup:

trådstarter: Klokke må gå. Du kan godt ha en liten teller i bunnen hvis du vil (f.eks. når copyright-teksten), men det er ikke noen vits å gjøre så mye av det.

Lenke til kommentar
Likte det ikke :thumbdown:

- Veldig "standard" oppsett. Har sett det 10 000 ganger før

- Header var kjedelig og lite oppfinnsom. De ansiktene MÅ vekk

- Hva er "hovedattraksjonen"? Humor? I så fall kan jeg si at det markedet er fullt for lenge siden. humor911 og 50 andre sider som tilbyr omtrent samme bildene/historiene/filmene er nok

- Det skrives statistikk ;)

- Digget mouseover'n i menyen :w00t:

- Med tittelen TG Design skulle man nesten tro at det var litt mer design-relatert innhold.. Den gang ei..

Konklusjon: Likte den ikke spesielt. Den er oversiktlig og "ren", men denne typen sider har jeg liksom sett 10 000 ganger før. Nesten ingen grafikk og det jeg liker å kalle et typisk phpNuke-oppsett. Humor og SMS-tjenester har vi nok av...

Øyyyy... De ansiktene VIL jeg ikke ta bort. Håper ikke det er flere som er enige i det. For da må de jo bort.

hovedattraksjonen skal ikke være humor. Det skal være så og si at mulig. Derfor også sms ol.

Statestikken vil da forsvinne siden folk er enig om dette.

Hva mener du med phpNuke-oppsett??

Du nevner også VANLIG oppsett. Slik jeg ser det så finnes det 0 sider som ikke likner på andre

Takk.

Endret av travis_g
Lenke til kommentar

Øyyyy... De ansiktene VIL jeg ikke ta bort. Håper ikke det er flere som er enige i det. For da må de jo bort.

Håper du forstår at vi gir kritikk, og ikke beordrer deg om å endre diverse deler av siden din. Det er tross alt din side, og du kan selv velge om du skal føye deg.

Lenke til kommentar

Sett på makan ;)

+likte egentlig ramma rundt header, den hvite, veit ikke om det er så orginalt, men det er sånt jeg syns er pent.

+fargene var ok. sånne farger jeg liker :)

- Likte på ingen måte hover i menyen, ble frustrert og det ble vanskeligere å navigere seg rundt

- rammene rundt rammene til boksene dine var ikke spesielt pene, kan hende det var fordi de var stiplet og hvit inni, så de ble relativt stygge.

- tg-design?

egentlig ganske grei, men jeg klikka hurtig på krysset når jeg skulle navigere meg rundt. (altså hover delen)

edit: konstruktiv på en måte ;)

Endret av LoS
Lenke til kommentar

Håper du forstår at vi gir kritikk, og ikke beordrer deg om å endre diverse deler av siden din. Det er tross alt din side, og du kan selv velge om du skal føye deg.

Er fullt klar over det. Men jeg prøvde bare å få noen andre til å si hva de mente om dem. Da jeg har fått flere gode kommentarer til dem også.

Og en ting til Hvorfor må de bort. Er det fordi de er USERIØSE?

Lenke til kommentar
Hva mener du med phpNuke-oppsett??

Altså en type oppsett som man finner på altfor mange sider med phpNuke (et CMS).

======== H E A D E R ==========

= MENY = | = INNHOLD = | = POLL O.L. =

Merkelig at det ikke blir krittisert på slike oppsett:

========== MENY ============

========= INNHOLD ===========

======== HEADER-Slutt =========

Som det også finnes på utallige sider.

Jeg sier ikke dette fordi jeg ikke tåler kritikk. men fordi jeg gjerne vil ha i gang en diskusjon om det.

Lenke til kommentar
Merkelig at det ikke blir krittisert på slike oppsett:

========== MENY ============

========= INNHOLD ===========

======== HEADER-Slutt =========

Som det også finnes på utallige sider.

Øyhh!! Ikke diss sida mi a!

:p

(PS: Det heter FOOTER, ikke header-slutt.)

Men hvorfor vil du ha i gang en diskusjon om det..? Vil du ikke ha kritikk på sida..? (Jeg er enig med Loomy i det meste han sier her, et par poster opp.)

Lenke til kommentar
Men hvorfor vil du ha i gang en diskusjon om det..? Vil du ikke ha kritikk på sida..?

Unskyld :cry:

Ble litt feil. Mente ikke at jeg ville ha en diskusjon om oppsett på alle andre sider. Mente diskusjon om det han sa om mitt oppsett.

Da er det bare på med tenkehatten og finne et litt mer personlig oppsett da.

Hva synes du om fargene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...