surtur Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) jeg skal kjøpe meg en lap, enten en iBook eller en billig pc... jeg har per i dag ca 160 GB (250gb etterhvert) mp3 som skal overføres til en ny ekstern HD (usb/firewire..) dette skal spilles av gjennom lap og videre til; 1) en H/K forsterker og et lite sortiment av høyttalere... eller 2) en eller annen form for portabel lydkilde (som jeg tar med sammen med laptop rundt omkring). noen små pc-høyttalere feks... slik jeg har forstått lydkortene på lap (og interne lydkort generelt) gir disse middelmådig lyd. derfor er jeg interessert i et eksternt lydkort. denne enheten bør være portabel nok til å få plass i en laptop-veske e.l. opptaksmuligheter er unødvendige, skal kun brukes til avspilling. pris er også en begrensning, helst ikke noe særlig over 1000. alternativene så langt (de jeg har funnet) er Creative Extigy, Hercules Muse Pocket... Den muse-greia ser mest portabel ut og nyttig til avspillingsalternativ 2, men kanskje litt i dårligste laget for en stasjonær løsning (alt. 1)..?? innspill, please... #endra overskrift# Endret 23. mai 2004 av surtur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå