Johnx Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Noen som vet om en plass hvor jeg kan kjøpe disse spillene: HOMM 3(vanlig) HOMM 3 The Shadow Of Death HOMM 3 Armageddons Blade HOMM 3 Restoration Of Erethia eller HOMM 3 Complete Edition JK Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Noen som vet om en plass hvor jeg kan kjøpe disse spillene: HOMM 3(vanlig) HOMM 3 The Shadow Of Death HOMM 3 Armageddons Blade HOMM 3 Restoration Of Erethia eller HOMM 3 Complete Edition JK Endelig en som liker gode spill! Du finner hele pakka med alle spillene i forskjellige butikker.. Tror ikke de selger så mye av den nå mer. Jeg var heldig da jeg fant en for sikkert 4 år siden Leeenge siden jeg har sett en av de nå. Du får bare lete og holde øynene åpne! Lykke til med å finne det beste spillet med expansion packs til PC gjennom tidene! Heroes of Might and Magic III Lenke til kommentar
Pug Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Finnes det ikke noen norske webshops som har alle sammen? (Tenker på toll ol. om du bestiller fra amazon... Sender amazon.com til Norge forresten? Synes å huske at de ikke gjorde det...?) Jeg har også veldig lyst på alle HOMM 3 expansionsene pluss spillet Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Jo, de sender ut til Norge. Selv har jeg HOMM3 og Armageddon's Blade som jeg egentlig har lyst til å selge. Har allerede sendt PM til John Kåre, men om han ikke svarer så kan andre få lov til å slå til om de er intereserte. Det er helt originalt, med cover og manual (hvis jeg finner). Lenke til kommentar
Pug Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Er ikke HOMM 3 Restoration Of Erethia det samme som HOMM 3? HOMM 3 Restoration Of Erethia er ikke en expansion, men selve spillet? Oppdaga nettopp at jeg har "Heroes of Might and Magic Platinum Edition" liggende her Men altså, The Restoration of Erathia = Selve HOMM 3? I så fall har jeg alle HOMM-spillene med expansions, utenom expansions til HOMM 4 Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) Det vet jeg ikke noe om. Jeg vet bare at det finnes HOMM3 (spillet) og Armageddon's Blade (expansion, som jeg har). Hvorvidt HOMM3 (spillet) er Restoration of Erethia vet jeg ikke. Endret 23. mai 2004 av Rafael Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Det første spillet het Heroes of Might and Magic III: The Restoration of Erathia Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Det heter: Heroes of Might and Magic III: The Restoration of Erathia Og Expansion Packsene heter: Armageddon's Blade Shadow of Death Er vi alle enige nå? Lenke til kommentar
DFLW Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Amazon.com sender ikke software til Norge, gjorde det ikke før i alle fall. Lenke til kommentar
Mads J. Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Her kan du få kjøpt spillet i alle fall, men de har ikke noen av expansion pakkene desverre Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 Det heter: Heroes of Might and Magic III: The Restoration of Erathia Og Expansion Packsene heter: Armageddon's Blade Shadow of Death Er vi alle enige nå? ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå