Gå til innhold

Thermaltake Not-so-silent Boost

Anbefalte innlegg

Jeg fikk nettopp en kjøler som jeg hadde bestilt hos Netshop. På sidene dems så står det at den de selger er den stille versjonen, altså en Panaflo vifte med olje under trykk rundt kulelagrene. Skal visstnok være veldig stille, 21dB. Den jeg fikk var en billigere versjon, en helt vanlig vifte med et litt annet utseende! Den er slettes ikke stille, og har en høy *iiiiiiiiiiiiiiiiiiii* lyd. Dette er skikkelig slitsomt!

Jeg har sjekket Thermaltake sine sider og har fått bekreftet mine mistanker. Den jeg fikk er en A1889-01, og den stille versjonen har varenr.: A1889. På sidene til Netshop står det at det er versjon A1889 de selger. Men akk og ve, det er ikke den jeg fikk. Så, er det noen andre som har erfart det samme?

Jeg skulle ha en kjøler som var stille og som kjølte godt. Den kjøler relativt godt men viften lager som sagt veldig mye irriterrende støy! Hva burde jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror dette gjelder min kjøler også, den bråker som et uvær, (samme som deg Silent Boost) har kjøpt min på komplett. Bra du sa i fra, så jeg kan sende dem en mail :yes:

Har uansett bestilt noen nye vifter, kanskje jeg må bare beholde denne :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...