b-real Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) Freud hadde den hypotesen om at alle gutter ville ha sex med sin mor, eller de søker den personen som er så lik demmes egen mor og vil ha sex med dem. Vil da alle jentene ha sex med sin far? Endret 23. mai 2004 av B|Real Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Så vidt jeg vet, ja. Oidipus-komplekset. Tanken er at ungene forelsker seg i den foresatte av det motsatte kjønn. Er ikke så lenge siden vi hadde dette, så burde vel kunne det Lenke til kommentar
adawen Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Tror jenter, ubevisst, ser etter menner som er like sin far, eller farsfigur.. Tenk så confused skillsmissebarn må være, som ofte har opptil fler foreldrefigurer.. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Tror jenter, ubevisst, ser etter menner som er like sin far, eller farsfigur.. Tenk så confused skillsmissebarn må være, som ofte har opptil fler foreldrefigurer.. eller at de da har en far, selv om foreldra er skilt så forsvinner jo ikke the real faren da, og de aller fleste kaller den nye for far/pappa Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 Ok, da var ikke jeg helt på jorde.. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Ok, da var ikke jeg helt på jorde.. men husk b|real, dette gir deg ikke rett til å "bange-bange" med moren din da Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 Ok, da var ikke jeg helt på jorde.. men husk b|real, dette gir deg ikke rett til å "bange-bange" med moren din da Hehe, det har jeg aldri sagt Lenke til kommentar
adawen Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Tror jenter, ubevisst, ser etter menner som er like sin far, eller farsfigur.. Tenk så confused skillsmissebarn må være, som ofte har opptil fler foreldrefigurer.. eller at de da har en far, selv om foreldra er skilt så forsvinner jo ikke the real faren da, og de aller fleste kaller den nye for far/pappa Nåjah, jeg har ikke snakka med min biologiske far på ca 5-6 år.. ^^ Men nå har min stefar vært mer far for meg, enn han andre har.. så.. whatever. Men det er litt surt, jeg tror jeg er litt bitter, over at min far gir så komplett faen.. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Tror jenter, ubevisst, ser etter menner som er like sin far, eller farsfigur.. Tenk så confused skillsmissebarn må være, som ofte har opptil fler foreldrefigurer.. eller at de da har en far, selv om foreldra er skilt så forsvinner jo ikke the real faren da, og de aller fleste kaller den nye for far/pappa Nåjah, jeg har ikke snakka med min biologiske far på ca 5-6 år.. ^^ Men nå har min stefar vært mer far for meg, enn han andre har.. så.. whatever. Men det er litt surt, jeg tror jeg er litt bitter, over at min far gir så komplett faen.. har selv skilte foreldre hvor begge har giftes seg på nytt og jeg har ikke opplevd det du forteller da, kan jo hende at du har hatt uflaks da Lenke til kommentar
adawen Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 har selv skilte foreldre hvor begge har giftes seg på nytt og jeg har ikke opplevd det du forteller da, kan jo hende at du har hatt uflaks da Skal prøve å ikke gå i detaljer her, men mammas samboer var grunnen til at mamma og pappa skilte seg.. Tough luck, ja. Pappa er gift på nytt. Veldig hyggelig dame det. Var hu som fortalte meg hvorfor mamma og pappa skilte seg.. Uflaks? Ja. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 jaja, ikke alle som passer seg som foreldre når det blir litt vanskelig ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå