Gå til innhold

9800xt vs x800

stol

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du får et nytt 9800xt kort for 3100 kr nå , så 2550 er en bra pris, jeg selger aldri noe til "overpris" pga at jeg ikke føler for å lure noen + at en eller annen gang finner de ut av at du har lurt dem uansett

etter mine beregninger lurer du kjøperen om han gir 2550 for 9800xt i dag, om to uker for du et nytt for den prisen.

Kunn mine meninger, om du mener noe annet, helt greit ;)

Lenke til kommentar
Du får et nytt 9800xt kort for 3100 kr nå , så 2550 er en bra pris, jeg selger aldri noe til "overpris" pga at jeg ikke føler for å lure noen + at en eller annen gang finner de ut av at du har lurt dem uansett

Enig med deg. Jeg selger aldri noe til overpris. Når jeg var 15(er 27 nå) solgte jeg en amiga til overpris. Jeg tenker fortsatt på den stakkaren som jobbet hardt for pengene og fikk lite igjen for dem.

Å selge til overpris er å være uærlig!

Lenke til kommentar
Teit med folk som lurer andre med høye priser, eier de ikke samvittighet?

Litt off-topic, men dog:

Jeg solgte min første PC (486DX4 100MHz) til en drømmekunde - dersom jeg var ute etter å lure henne. Bibelstuderende jente fra Jæren som trengte PC å skrive oppgaver på. Kunne ha lurt henne trillrundt og hun ville ikke ha ant det, men jeg tok en fornuftig pris og ga henne masse gratis support etterpå også - til og med en kompis av meg hjalp henne da harddisken crashet uventet mens jeg var på ferie. Å huske et salg av bruktutstyr med god samvittighet er verdt noen tusen kroner, uten problem.

Endret av Aetius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...