Clintern Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Noen som veit om/hvor man kan få kjøpt sånn veske til PC-er slik at det blir enklere å frakte en maskin.. Tenker bl.a på LAN. Er ganske irritert over å være så avhengig av bil for å dra på LANs. Jeg husker for noen måneder sida så stod det en artikkel om en sånn bæregreie til PC(trur ikke det var veske/bag men kun reim) på enten overklokking.no eller hardware.no Finner'n ikke igjen.. Anyway..Noen som vet hvor jeg får kjøpt en slik veske?? Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Tja Microplex har jo et par å velge da. Lenke til kommentar
Miniguru Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Quote: C. Alshus skrev (2002-04-10 18:22):Tja Microplex har jo et par å velge da. Coop Obs! i Stavanger har jammen dette også :smile: Så det da jeg var innom før i dag. Til Midi kabinett. Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Kjøpte en Tower Bag hos Komplett (søk på tower bag) før påske. Helt genialt, enorm plass selv til de store Chieftectowerene. Kvaliteten er så som så, men den koster ikke all verden heller da. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 Jeg husker for noen måneder sida så stod det en artikkel om en sånn bæregreie til PC(trur ikke det var veske/bag men kun reim) på enten overklokking.no eller hardware.noFinner'n ikke igjen.. http://www.hardware.no/tester/annet/towerbag/ http://www.overklokking.no/annet/geargrip/index.html [ endret av trn100 den 2002-04-12 22:22 ] Lenke til kommentar
Clintern Skrevet 14. april 2002 Forfatter Del Skrevet 14. april 2002 Vil bare takke alle som har svart på innlegget mitt! *Nok et problem løst takket være hardware.no og brukerne* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå