runela Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 artig spill, gøy med de mopedene! Hehe, jeg å nerdVANNA kan ikke kjøre moped eller andre kjøretøy uten fallskjerm:P Det har e merka Rocket levelan e skummel uten falskjerm.... Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 artig spill, gøy med de mopedene! Hehe, jeg å nerdVANNA kan ikke kjøre moped eller andre kjøretøy uten fallskjerm:P Det har e merka Rocket levelan e skummel uten falskjerm.... ALT er skummelt uten fallskjerm på det der spillet! Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Ce er forever kult. pleier å spille det mye på lokale lan, det er drittøfft. det og Empire earth, en gang spillte vi 2on2 over 11 timer på empire earth. det var drit-tøfft , men ce er dritfett det goså. EE er seriøst genialt på LAN, var en tid tilbake på klanens LAN, vi spilte 8timer+ og når vi var ferdige, 5 min pause og : "Noen som er med på EE??" "ya" "jaoK" osv .... Så sinnsykt kult On topic: Yes, CE er sinnsykt fett, ble utrolig skuffa over BF, siden det er de samme. CE har så mye genialt, og er så lett. Dessverre ble det aldri fulgt noe særlig opp, med patcher og exp eller noe sånt, men still, genialt !! Lenke til kommentar
DaWeed Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Jeg liker heller ikke BF serien, fordi de ødela det som var genialt med CE: humoren. CE er vinnern på lan, det er morsomt, og det tar ikke lang tid. Off-topic: Noen som vet om en CE-side eller forum, som fortsatt er i live? Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 (endret) Codename Eagle mod til Battlefield 1942: http://www.fileplanet.com/dl.aspx?/planetb...d/CEMOD_1.0.exe EDIT: Endra link. Endret 26. mai 2004 av Shicca Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Spilte den, var faktisk helt ok. Synd at så få folk i klanen har BF Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Spilte den, var faktisk helt ok. Synd at så få folk i klanen har BF Er luftballongen der? og flya, og helikopteret?! Lenke til kommentar
DaWeed Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Jeg lurer på det jeg også. Om det er en bra konvertering? Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Seff har jeg spilt Codename Eagle. Det var faktisk et av de første spillene jeg spilte sammen med venner på hjemmeLAN. Har hatt mye moro med det spillet skal jeg si deg. Kan jo sammenlignes med Battlefield. Men nå går det bare i cs for meg. Har ikke tid og orker heller ingen andre spill. Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 hehe... Codename eagle var en stor hit den gangen vi dro på lan med coax nettverk desverre var det nesten ingen som hadde bra nok PC for å spille det den gangen. Selv stilte jeg med et råskinn på 120MHz uten 3dkort, så det blei ikke mye CDE på meg :/ Har spilt det ved senere anledninger, da... og da har det vært genialt gøy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå