Laibach Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 hva står ping for? har ikke det noe med bånbredde å gjøre? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 det har med kor mykje forsinkelse det er på spelet. 1000 ping er 1 sekunds forsinkelse. dvs at har du 1000 ping, så er det du ser på skjermen med deg det som skjedde for 1 sekund sida. det er sikkert mange som kan forklare det bedtre ein dette. Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Det kan også fortelje kor lang tid det går frå server til dataen din. Eller tar eg feil no? Lenke til kommentar
Freestyler^ Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Spør her istedenfor å lage en ny tråd: Hvordan går det å spille FarCry med isdn ? Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Spør her istedenfor å lage en ny tråd:Hvordan går det å spille FarCry med isdn ? Med 1000 i ping må han jo sitte med et 28800 modem... Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 (endret) Går sikkert ann å spille FarCry med ISDN. Og ping er hvor mange millisekunder det tar før du trykker på musa til fyren du styrer skyter. Join serveren med minst ping! Edit: Skrivelief (må begynne med det, jeg òg) Endret 24. mai 2004 av Potetfar Lenke til kommentar
Laibach Skrevet 25. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2004 så det vil si at siden jeg har ca 200 tol 300 ping så tar 0,2 sec fra jeg trykker på musa til serveren reagerer. takk for svar Lenke til kommentar
ttt Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Går sikkert ann å spille FarCry med ISDN. "krava" for å spele mp er Multiplayer: Broadband with 64 Kbps upstream to play (512 Kbps upstream to host 8 players) Lenke til kommentar
slettern Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Spør her istedenfor å lage en ny tråd:Hvordan går det å spille FarCry med isdn ? tja det går bra det, selv om jeg hadde ca 240 i ping når jeg spilte det med dobbel hastighet (128kbps). 64kbps har jeg ikke prøvd. Lenke til kommentar
TDK Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Hvor høy ping du har har også litt og si hvor langt unna du er fra HOST'en. Hastigheten på linja di er også et viktig punkt. Lenke til kommentar
Freestyler^ Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 250 i ping hørtes litt mye ut, hadde aldrig orka å spille med sånn ping. Men det jeg tenkte at hvis det skjer mye at pingen da hopper litt opp og ned? Lenke til kommentar
slettern Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 nå har jeg spelt det mer på isdn og fant ut at det varierte mellom 120 og 250 på 128kbps. Lenke til kommentar
IceCone Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Slik jeg har forstått det er Ping tiden det tar å sende informasjon fra din PC til server og tilbake. Altså frem OG tilbake. Hva bestemmer Ping? * Avstand til server * Trafikk på nettet Tror faktisk ikke båndbredde har noe med ping å gjøre... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Slik jeg har forstått det er Ping tiden det tar å sende informasjon fra din PC til server og tilbake. Altså frem OG tilbake. Hva bestemmer Ping? * Avstand til server * Trafikk på nettet Tror faktisk ikke båndbredde har noe med ping å gjøre... selvfølgelig har jo båndbredden noe å si på pingen man oppnår.. Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Slik jeg har forstått det er Ping tiden det tar å sende informasjon fra din PC til server og tilbake. Altså frem OG tilbake. Hva bestemmer Ping? * Avstand til server * Trafikk på nettet Tror faktisk ikke båndbredde har noe med ping å gjøre... selvfølgelig har jo båndbredden noe å si på pingen man oppnår.. Du merker ikke forskjell på 512kbit , 1 mbit og 2mbit når det gjelder ping , går mer på isp'en sin routing til landet serveren er i. Lenke til kommentar
IceCone Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Båndbredde har noe å si for hvor mye data som kan overføres samtidig, men vil ikke korte ned på tiden informasjonen tar for å nå frem til målet. Se på det som en motorvei. Bilene vil ikke kommer raskere frem selv om veien har flere filer.... Men jeg skal kanskje si meg enig at ved lave modem-hastigheter vil Pingen kunne dras opp ved at for liten båndbredde gjør at nødvendig informasjon ikke får plass i bredden... Lenke til kommentar
Learning To Fly Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Jeg joina en server med bare 100 i ping, men de andre på serveren hoppa hit og dit, og det tok veldig lang tid å skifte våpen/skyte osv. Er det normalt? Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Ja det er normalt, det kan lagge veldig mykje av og til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå