ZkedaR Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 DE SOM SYNES CS ER TEIT ER DE SOM SYNS CS ER ETT DRITTSPILL!!!!11 Der, det var bedre PS! CAPS er teit!!!!11 Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Dr.X : poenget var at det er 2 helt forskjellige verdener! Ikke sammenlignbart i det hele tatt! Vet det, derfor jeg prøver å få folk til å teste 3ds, fordi det er mye morsommere. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Du trenger ikke å forklare meg forskjellen på PS og 3Ds.. Og ja, PS er veldig nødvendig når man jobber med 3D. Men poenget jeg ville få frem var at 3ds har en mye høyere underholdningsfaktor enn PS i lengden! Kanskje også andre veien, når man ikke får det til.. HØYST subjektivt, HØYST unødvendig å kommentere og HØYST teit utsagn. Jeg går ut ifra at du ikke er spesiellt bevandret i CG-verden... Lenke til kommentar
tøs Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 jeg lever for cs, jeg har ikke noe liv utenom cs, jeg puster cs, jeg spiser cs. når jeg blir sulten skyter jeg bare høna på italy å spiser den. CS ER ALT!! LENGE LEVE CS! eller kanskje ikke.... å Puste cs er vel noe du kun gjør en gang.. cs er tåregass, og neppe digg i store mengder...selv ikke i moderate mengder er dette godt..stol på meg.. i know.. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 ... Han mente sikkert tåregass da han skrev "cs" også da, tror du ikke? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Du trenger ikke å forklare meg forskjellen på PS og 3Ds.. Og ja, PS er veldig nødvendig når man jobber med 3D. Men poenget jeg ville få frem var at 3ds har en mye høyere underholdningsfaktor enn PS i lengden! Kanskje også andre veien, når man ikke får det til.. HØYST subjektivt, HØYST unødvendig å kommentere og HØYST teit utsagn. Jeg går ut ifra at du ikke er spesiellt bevandret i CG-verden... Nå må vi tenke: Var ditt utsagn noe "subjektivt" Lenke til kommentar
maGic^ Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 asso.. når man først har begynt med cs, kommer man seg ikke unna det! spør mordi! Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2004 asso.. når man først har begynt med cs, kommer man seg ikke unna det! spør mordi! Jau, mulig det. Du er visst et godt eksempel på det. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Cs er kjempekult, det har en lan verdi, nemlig 3-4 CS freaks som hyler når de blir skutt(Ikke drept, 10 hp er grunn til ville utbrudd). CS med cheat mot uberleets på lan er også kult, fordi CS er et sånt spill hvor aimbot er like bra som 2 års trening... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 asso.. når man først har begynt med cs, kommer man seg ikke unna det! spør mordi! Så lei "14'iser" Hva skulle mi mor vite om det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå