Gå til innhold

En hel verden utenfor CS...


Daniel

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte CS en gang for lenge siden, så lånte jeg det vekk, og fikk det igjen for ca 1 uke siden. Har liksom ikke helt sett poenget i å spille det (da det er ufattelig kjedelig og ensformig), men så har jeg heller ikke helt sett poenget i å sitte her på forumet (som ikke er kjedelig, men ufattelig ensformig)....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg kjøpte CS en gang for lenge siden, så lånte jeg det vekk, og fikk det igjen for ca 1 uke siden. Har liksom ikke helt sett poenget i å spille det (da det er ufattelig kjedelig og ensformig), men så har jeg heller ikke helt sett poenget i å sitte her på forumet (som ikke er kjedelig, men ufattelig ensformig)....

Det er fordi du har tydeligvis aldri har spilt CS seriøst i klan, bare public. Og ja, DET suger!

Lenke til kommentar

Naah, Photoshop er'ke noe særlig. Runna det på fire timer og det har ikke engang multiplayer.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

psssst. Dr.X: 3DstudioMAX = Programvare for å lage 3D-grafikk, photoshop = programvare for å lage/behandle 2D-grafikk, kan ikke setter opp imot hverandre. Er man seriøs innenfor å lage grafikk i 3D trenger man også programvare for 2D-editering (I dette tilfellet: Photoshop, men finnes også andre eksempler.) Så ikke vær så smartass. :thumbup:

Endret av HalTan
Lenke til kommentar

cs bra,utgått spill som er en sykdom. Folk blir helt syke av det.

En venn av meg blir hissig bare jeg snakker negativt om noe som har med cs og gjøre, spesielt hvis jeg komenterer noe dumt som cs mesterne utfører.

 

 

Og hva er verst av dette?

En gutt sørfra kaller en fyldig gutt for en jevla feiting, gutten sier da jevla neger tilbake, eller omvent( på grunn av cs)

hva synes dere det er verst og si?Lurer bare hvor mange som synes hva.

Jeg synes feiting (han var fyldig)er like ille uansett om han sier jevla neger på grunn av at han er litt anderledes.

Endret av HoMeBoY
Lenke til kommentar
psssst. Dr.X: 3DstudioMAX = Programvare for å lage 3D-grafikk, photoshop = programvare for å lage/behandle 2D-grafikk, kan ikke setter opp imot hverandre. Er man seriøs innenfor å lage grafikk i 3D trenger man også programvare for 2D-editering (I dette tilfellet: Photoshop, men finnes også andre eksempler.) Så ikke vær så smartass. :thumbup:

Du trenger ikke å forklare meg forskjellen på PS og 3Ds.. Og ja, PS er veldig nødvendig når man jobber med 3D. Men poenget jeg ville få frem var at 3ds har en mye høyere underholdningsfaktor enn PS i lengden! Kanskje også andre veien, når man ikke får det til..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...