Daniel Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 ...er jeg den eneste under 20 som har funnet ut det? Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 NOPE, jeg har helt sluttet med CS, men dette er ikke spillforumet. Lenke til kommentar
notalive Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Hehe, jeg er nok eni i den der, CE (Codename Eagle) det er kjempebra når man er overtrøtt Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 jeg lever for cs, jeg har ikke noe liv utenom cs, jeg puster cs, jeg spiser cs. når jeg blir sulten skyter jeg bare høna på italy å spiser den. CS ER ALT!! LENGE LEVE CS! eller kanskje ikke.... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Det finnes faktisk en hel verden utenfor datarommet også. Se ut vinduet Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 Se ut vinduet? Det betyr at jeg må åpne gardinene... da kommer det inn masse sånn... sånn... sollys. Det er ikke bra! Ødelegger øya mine... (Sorry for feilposting...) Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Er egentlig ganske glad for at jeg aldri kom inn i CS-verdenen, jeg Lenke til kommentar
Homme Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Se ut vinduet godt forslag..sitter vel mest å ser ut windows ja.. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Er egentlig ganske glad for at jeg aldri kom inn i CS-verdenen, jeg Så sant så sant! Satt og så på en kompis spilte i går, fikk med meg litt av chatten: "Gi faen å gull så mye a din jævla n00b!" Her har vi det gøy når vi spiller ja! Eller ikke Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Er egentlig ganske glad for at jeg aldri kom inn i CS-verdenen, jeg Frihet! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 ...er jeg den eneste under 20 som har funnet ut det? Nope. Så vidt jeg vet finnes det minst 10 av oss. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 jeg lever for cs, jeg har ikke noe liv utenom cs, jeg puster cs, jeg spiser cs. når jeg blir sulten skyter jeg bare høna på italy å spiser den. CS ER ALT!! LENGE LEVE CS! Word. Lenke til kommentar
insider Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 har ikke spilt cs på over 1 år og er nesten stolt av det Synes cs begyner å bli litt gammelt, grafikk ect Blir bra når det kommer med hl2 motor Kansje starte på igjen da. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Det som irriterer meg er alt klaging å banning osv osv... Liksom ingen som koser seg når en spiller.. Så fort en tar Head shot så cheater man Nei slutt på cs Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 ...er jeg den eneste under 20 som har funnet ut det? Nope. Så vidt jeg vet finnes det minst 10 av oss. 11. Jeg er også her. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Spilte mye cs før, men har nå funnet ut at andre ting (som fest etc etc) er mye mer sosialt og spennende enn å sitte inne og spille. Dessuten er CS ikke det alle dere skal ha det til, som f.eks "omfg GIDD whine din jævla fucking NJABB" osv.. Når man spiller seriøst med en (mellom)god klan blir cs-verden en helt annen og mye mer seriøs. Da er det faktisk sykt gøy å spille. Man slipper alle nybegynnerne som tror de er så sykt mye bedre enn alle andre og whiner hele tida. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Les oppover... Ha|Tan at det er minst 10 her som ikke liker CS... Tor Erik sier 11... Jeg sier 12... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå